Connect with us

ارائه راه حل سامسونگ برای رفع مشکلات موبایل گلکسی فولد

منتشر شده

در

ارائه راه حل سامسونگ برای موبایل گلکسی فولد

کمپانی سامسونگ تنها چند هفته پس از آن که گزارش هایی از شکستن، تحدب و سوسو زدن صفحه نمایش گوشی موبایل گلکسی فولد توسط بازرسان منتشر شد، توانسته است راه حل هایی برای رفع این مشکلات ارائه نماید. این غول الکترونیکی کره ای، مشکل صفحه نمایش موبایل گلکسی فولد را با یک لایه پلاستیکی محافظ روی صفحه نمایش رفع کرده است.

راه حل سامسونگ برای رفع مشکلات موبایل گلکسی فولد

لیست قیمت گوشی موبایل

از آن جا که این بخش از نمایشگر موبایل Galaxy Fold به انتهای قاب پلاستیکی اطراف صفحه نمایش متصل نشده بود، برخی از بازرسان فرض کردند که تنها یک محافظ صفحه نمایش ساده بوده و آن را جدا کرده اند. برای جلوگیری از رخداد مجدد این مسئله، کمپانی سامسونگ این لایه محافظ را تا زیر قاب پلاستیکی ادامه داد تا لبه آن بیرون نماند و کاربران در صدد کندن آن برنیایند.

راه حل سامسونگ برای موبایل گلکسی فولد

کمپانی سامسونگ همچنین مشکلات مربوط به گرد و غباری که زیر مکانیزم لولایی گوشی موبایل Galaxy Fold جا می ماند را با کاهش اندازه این قسمت رفع کردند، به طوری که این مکانیزم لولایی نیز توسط لایه محافظتی پوشش داده شود. گوشی گلکسی فولد جزء آن دسته از اسمارت فون های بازار موبایل می باشد که هر کاربری را مجاب می کند تا آن را خریداری نماید، همچنین صفحه نمایش تاشوی Galaxy Fold آن را نسبت به سایر تلفن هوشمند های بازار متمایز کرده است؛ البته طراحی منحصر به فرد و وزن سبک آن نیز یکی از ویژگی مشتری پسند گلکسی فولد خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی فولد

سامسونگ در ابتدا به درخواست بازرسان برای اظهار نظر در مورد مشکلات گوشی گلکسی فولد پاسخ نداد، و فقط ارائه گوشی گلکسی فولد به بازار را به تعویق انداخت تا بتواند مشکلات را حل نماید. مدیر اجرایی گوشی موبایل های سامسونگ، هفته گذشته به دفعات گفته است که زمان ارائه گوشی Galaxy Fold به بازار موبایل آمریکا خیلی دیر نخواهد بود.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ گلکسی فولد :

  • ابعاد صفحه نمایش: 7.30 اینچ
  • سیستم عامل: Android Pie
  • پردازنده: Qualcomm SDM855 Snapdragon 855
  • دوربین اصلی: 16+12+12 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 10 مگاپیکسل
  • رزولوشن صفحه نمایش: 1536*2152 پیکسل
  • حافظه رم: 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • ظرفیت باتری: 4380 میلی آمپر-ساعت

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار