Connect with us

ردیاب سامسونگ SmartThings با قابلیت پشتیبانی از اینترنت اشیاء

منتشر شده

در

ردیاب سامسونگ SmartThings با قابلیت پشتیبانی از اینترنت اشیاء

کمپانی سامسونگ علاوه بر رونمایی گوشی موبایل، تلویزیون و… ردیاب SmartThings را نیز به بازار آی تی معرفی نمود. این ردیاب با استفاده از شبکه LTE-M می تواند مکان شیء یا شخص مورد نظر را به شما نشان دهد، این محصول با کارایی که دارد مناسب والدین خواهد بود چرا که می توانند به راحتی مکان کودکشان را ردیابی کنند. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت جی پی اس ردیاب

با توجه به سازگاری ردیاب سامسونگ با اپ SmartThings می توانید سناریوهای ویژه ای را تعریف کنید، به عنوان مثال هنگامی که ردیاب وارد خانه شد، سایر تجهیزات هوشمند سازگار از جمله چراغ ها یا دوربین های امنیتی روشن شوند. علاوه بر این می توانید محدوده ای را برای ردیاب تعریف کنید که در صورت خروج آن از منطقه ای خاص هشدار برایتان ارسال شود.

موقعیت ردیاب جدید سامسونگ را می توان به واسطه ارتباط با شبکه های سلولی گوشی موبایل پیدا کرد. علاوه بر این اگر کلید تعبیه شده روی آن را 2 بار بفشارید موقعیت دستگاه به اپ SmartThings ارسال می شود و گزینه ای برای ارسال سیگنال SOS هم  موجود می باشد.

ردیاب سامسونگ SmartThings تا زمانی که در محدوده شبکه تلفن هوشمند قرار دارد، به شما این امکان را می دهد که مکان آن را در برنامه SmartThings سامسونگ مشاهده کنید، البته لازم به ذکر است این قابلیت در دستگاه‌ های مجهز به سیستم عامل iOS و اندروید که دارای شبکه LTE هستند، پشتیبانی می شود.

ردیاب سامسونگ SmartThings در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود و با یک بار شارژ قادر است تا یک هفته به فعالیت خود ادامه دهد. ایده کلی ساخت آن مشابه با محصولات دیگر شرکت ها است با این تفاوت که نمونه های مبتنی بر بلوتوث کوچکتر و ارزان قیمت تر هستند و البته محدوده کارکرد تا 60 متر دارند. اما ردیاب سامسونگ که بر شبکه های ویژه اینترنت اشیاء LTE-M مبتنی است تقریباً هیچ محدودیتی در فاصله کارکرد ندارد.

ردیاب SmartThings سامسونگ در حال حاضر با پشتیبانی اپراتور مخابراتی AT&T عرضه می شود و قیمتی 99 دلاری به همراه یک سال خدمات شبکه اپراتور را دارد. پس از آن کاربران باید 5 دلار در ماه یا 50 دلار برای یک سال اشتراک سرویس بپردازند. در آینده قرار است این محصول توسط اپراتورهای دیگری از جمله ورایزن نیز عرضه شود.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ردیاب سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ادامه مطلب

ا دیدگاه

  1. مستانه رهبر

    سپتامبر 12, 2018 در 12:42 ب.ظ

    بنظرم ردیاب SmartThings سامسونگ یکی از بهترین گجتی که والدین می تونن برای ردیابی کودکانشون استفاده کنند با این ردیاب میشه جلوی اتفاق های احتمالی گرفت. لایک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار