Connect with us

رم کامپیوتر میکرون DDR4 رکورد سرعت در جهان را شکست

منتشر شده

در

رم کامپیوتر میکرون ddr4 رکورد سرعت در جهان را شکست

کمپانی میکرون اکنون دارای یک رکورد جهانی برای سریع ترین حافظه DDR4 است. به تازگی اورکلاکرهای حرفه ای نیز یک کیت از ماژول های Micron Ballistix DDR4 3600MT/s را تحت عنوان فرکانس انفجاری و با میزان سرعت 5،726 مگاهرتز اجرا کردند.

استاوروس ساووپولوس و فیل استرکر از اورکلاک سیستم های بازی، کیت میکرون را در یک نیتروژن مایع سفارشی فرار سرد قرار دادند و آن را به اجرا گذاشتند. پس از آزمایش، این دو اورکلاکر به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا کرده اند. کیت Ballistix میکرون به سادگی تمام و با سرعت فوق العاده ای اورکلاک شد.

حافظه ddr4 میکرون پر سرعت ترین رم کامپیوتر در جهان

لیست قیمت رم کامپیوتر

ساووپولوس گفت: از اینکه کیت های Ballistix میکرون به طرز فوق العاده ای و در یک دمای نرمال و ایده آل اورکلاک شده اند شگفت زده شده ایم. ما ماژول های دیگری را نیز اورکلاک کرده بودیم اما آن ها نیاز به حرفه و مهارت خاصی برای اورکلاک داشتند تا در یک دمای بسیار پایین بهترین کارایی و عملکرد را داشته باشند اما ما ماژول های Ballistix میکرون را بدون نیاز به مهارت خاص با ولتاژهای شدید و دمای بسیار بهتر به اجرا گذاشتیم و به نتایج خارق العاده ای دست پیدا کرده ایم به طور کلی یک تجربه رضایت بخش از اورکلاک را برای ما فراهم کرد.

حافظه DDR4 میکرون پر سرعت ترین رم کامپیوتر:

تا کنون در این چند سال، رکورد سریع ترین DDR4 اورکلاک شده، سه بار شکسته شده است. اولین بار در تاریخ 14 ژانویه، اورکلاکرهای حرفه ای کامپیوتر یک ماژول Kingston HyperX Predator DDR4 را به 5،608 مگاهرتز رساندند. در روز دوشنبه، 13 ماه می، آزمایشگاه نیز آزمایشات داخلی Adata، تنها یک رم کامپیوتر 8 گیگابایتی Spectrix D60G DDR4 را با سرعت 5،634.1 مگا هرتز اجرا کرد. این رکورد تنها سه روز قبل از اجرای میکرون برگزار شد.

حافظه ddr4 بالستیکس میکرون

علاوه بر این نتیجه موفقیت آمیز، تراشه E-die در مقایسه با تراشه B-die میکرون در رتبه نخست فهرست باقی مانده است. AnandTech در این هفته گزارش داد که سامسونگ استفاده از تراشه های B-die را متوقف کرده است.

ترزا کللی، معاون رییس گروه محصولات مصرف کننده میکرون می گوید: به هر حال کمپانی میکرون از اینکه نام خود را در بالای لیست می بیند خوشحال است و می گوید در تلاش است که در همین رتبه باقی بماند. شکستن این رکورد جهانی، تعهد ما را به جامعه علاقه مندان تقویت می کند. ما همچنان با تمرکز بر عرضه حافظه های مستعد با کارایی بالا و ذخیره سازی بیشتر، با مهندسان Micron، Crucial و Ballistix در تلاش برای ارائه تکنولوژی پیشرفته تر هستیم که مرز عملکرد را دوباره تعریف کند

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار