موبایل

رنگ جدید آیفون 14 به زودی عرضه میشود

اپل سال 2022 از آیفون های سری 14 رونمایی کرد که این آیفون ها در پنج رنگ خاکستری، قرمز، آبی، سفید و بنفش روانه بازار شدند. طبق عادت گذشته، اپل قصد دارد رنگ جدیدی را برای سری 14 آیفون های خود معرفی کند. اگر از طرفداران آیفون های اپل هستید، می دانید که این شرکت دوست دارد رنگ های جدید گوشی هایش را به نمایش بگذارد تا مردم را هیجان زده کند و از طرفی دیگر شاید فروش خود را دوباره تقویت کند.

رنگ جدید آیفون 14

وب سایت چینی Weibo ادعا می کند که اپل قصد دارد آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را با رنگ زرد به عنوان یک محصول میان دوره ای معرفی کند. خبرهای منتشر شده نشان می دهد که اپل درحال برنامه ریزی برگزاری جلسه ای در هفته آینده است وممکن است در آن جلسه iPhone 14 و 14 Plus رنگ زرد را معرفی کند. از طرفی دیگر وب سایت MacRumors بیان کرد که تیم روابط عمومی اپل در حال برنامه ریزی معرفی یک محصول جدید در هفته آینده است. اینکه آیا بخش روابط عمومی در حال آماده شدن برای معرفی رنگ جدید آیفون است یا چیز دیگر هنوز مشخص نیست.

رنگ زرد آیفون 14
رنگ زرد آیفون 14

به طور کلی منطقی است که اپل تلاش کند تا ویژگی جدیدی را به خط تولید فعلی آیفون تزریق کند تا کانون توجه رسانه ها را دوباره به گوشی های خود جلب کند. از زمانی که آیفون های 14 معرفی شدند دیگر شرکت ها نیز گوشی های هوشمند قدرتمندی را معرفی کردند که باعث شد آیفون های اپل در صحنه کمتر به چشم بیایند. با این حال اگر این شایعات مربوط به آیفون 14 و آیفون 14 پلاس درست باشد شاهد یک رنگ جذاب از این سری گوشی ها خواهیم بود. این اولین باری نخواهد بود که اپل یک آیفون به رنگ زرد را عرضه می کند این شرکت آمریکایی آیفون های  11 در سال 2019، آیفون XR در سال 2018 و آیفون 5c در سال 2013 را با رنگ زرد روانه بازار کرده بود.

رنگ جدید آیفون 14
رنگ جدید آیفون 14

رنگ متفاوت در آیفون 15

طبق شواهد و بررسی شایعات، اپل قصد دارد ویژگی های سخت افزاری جدیدی را در آیفون 15 خود اضافه کند. از معروف ترین و بحث برانگیزترین ویژگی ها درگاه تایپ سی می باشد که پس از فشارهای وارد شده به این شرکت احتمال دارد این درگاه را در نسل جدید آیفون ها مشاهده کنیم. در کنار مشخصات سخت افزاری شرکت اپل تلاش می کند که رنگ های زیبایی را تولید کند تا کاربران بیشتری را مجبور به خرید کند. گفته می شود آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس در رنگ قرمز تیره با کد رنگ (410D0D#) قرار است عرضه شوند.

آیفون 15 در رنگ قرمز
آیفون 15 در رنگ قرمز

علاوه بر این گزارش ها نشان می دهند که قرار است آیفون 15 و 15 پلاس در رنگ های آبی روشن و صورتی معرفی شوند. با اینکه آیفون 15 هنوز وارد مرحله تولید نشده است منابع هشدار می دهند که رنگ های احتمالی آن در معرض تغییر هستد و احتمال دارد که رنگ های حدس زده شده استفاده نشوند. گفته می شود که مدل های آیفون 15 پرو ازجنس تیتانیوم (همانند جنس ساعت های هوشمند) می باشد و باید دید این رنگ ها چگونه برروی آن ظاهر می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا