Connect with us

روتر جدید دی لینک از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می کند

منتشر شده

در

روتر جدید دی لینک از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می ک

شرکت تجهیزات مخابراتی دی لینک که تولیدکننده محصولاتی همچون کارت شبکه، مودم ADSL، اکسس پوینت و سایر محصولات بازار تجهیزات شبکه است، به تازگی خبری از حرفه ای ترین روتر خود را منتشر کرد؛ این روتر با ویژگی های منحصر به فرد و کارآمد خود می تواند در نمایشگاه CES 2020 به خوبی بدرخشید.

روتر جدید دی لینک معرفی شد

لیست قیمت روتر

حضور نیافتن روترهای جدید وای ‌فای کمپانی D-Link در نمایشگاه CES 2020 مطمئنا باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران این برند می شد، چرا که محصولات این کمپانی با داشتن قابلیت های کارآمد همیشه در صدر جدول فروش بازارهای جهانی قرار می گیرند؛ در همین راستا دی لینک با ارائه‌ خدمات مشتری پسندی، همچون پشتیبانی روترهای جدید با فناوری شبکه‌ توری که به کاربر در پوشش بهتر wi-fi در سراسر خانه کمک می ‌کنند، توانست در نمایشگاه CES 2020 جایگاه خوبی را برای خود به ارمغان بیاورد.

معرفی حرفه ای ترین روتر دی لینک با ویژگی های منحصر به فرد :

جدیدترین روترهای دی لینک با پشتیبانی از وای ‌فای 6، سازگار با دستیار صوتی الکسا، گوگل اسیستنت و IFTTT برای کاربران می توانند کارایی بی نظیری به همراه داشته باشند، و قرار است در پنج مدل مختلف در دسترس خریداران قرار بگیرند؛ همچنین این روترهای دی لینک دارای پشتیبانی تنظیمات کنترل والدین بهبود یافته ای هستند، که طبق ویژگی های اعلام شده به ‌آسانی تنظیم خواهند شد.

روتر جدید دی لینک مجهز به wi-fi-6

در میان روترهای معرفی شده، روتر Smart AX5400 Mesh WiFi 6 توانست به عنوان پرچمدار کمپانی دی لینک نظر حاضرین را به خود جلب کند، البته در حال حاضر اطلاعات کاملی از این محصول منتشر نشده، اما همان ‌طور که از نامش مشخص است، از حداکثر پهنای باند بی‌ سیم 5/4 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد و به چهار پورت اترنت (Ethernet) و دو درگاه USB بهره مند می باشد. طبق خبرهای منتشر شده نیز این روتر دی لینک در سه ماهه ‌اول سال 2020 با قیمت 280 دلار راهی بازار تجهیزات شبکه خواهد شد.

قابلیت روتر جدید دی لینک

کمپانی D-Link برای کاربران نیمه ‌حرفه‌ای نیز، روترهای AX1500 و AX1800 و AX2400 را با قیمت ارزان تر معرفی کرده است که به ترتیب با قیمت های 120، 140 و 180 دلار در سه ماه سوم سال 2020 به بازار تجهیزات شبکه عرضه خواهند شد.

لیست قیمت روتر دی لینک

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار