Connect with us

روتر وایرلس ایسوس Lyra Trio دارای قابلیت محدود سازی اینترنت

منتشر شده

در

روتر وایرلس ایسوس Lyra Trio دارای قابلیت محدود سازی اینترنت

روتر وایرلس ایسوس Lyra Trio یکی از جدیدترین روتر های شرکت ایسوس می باشد که با داشتن کارایی حرفه ای و ظاهری جذاب و مدرن می تواند فروش خوبی را نسبت به سایر روتر های بازار تجهیزات شبکه داشته باشد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

روتر وایرلس ایسوس Lyra Trio

لیست قیمت روتر

روتر وایرلس ایسوس Lyra Trio با مجهز شدن به فناوری Mesh Wi-Fi System می تواند امکان قرار گیری مودم های ASUS را در یک شبکه متصل به یکدیگر فراهم کند، بدین ترتیب بدون نیاز به سخت افزارهای افزوده، مقدار آنتن دهی، کیفیت سیگنال و عملکرد WiFi به طور قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

روتر وایرلس ایسوس

روتر وایرلس ایسوس Lyra Trio دارای تراشه AC1750 بوده و از فناوری ارتباطی 3×3 MIMU و تکنولوژی امنیتی AiProtection از Trend Micro نیز پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این روتر ایسوس می توان به کنترل والدین و امکان محدود سازی اینترنت و فایروال اختصاصی برای حفاظت از تمامی محصولات متصل شده به این روتر اشاره کرد.

روتر بی سیم ایسوس

لازم به ذکر است اگر مشکلی در شبکه وجود داشته باشد، برنامه ASUS Lyra شما را بلافاصله مطلع می کند و سپس امکان دسترسی به تنظیمات دستی برای رفع آن مانع نیز برای شما فراهم خواهد شد؛ برنامه بصری ASUS Lyra بر رویگوشی موبایلهای هوشمند و تبلت ها نیز قابل نصب و استفاده می باشد. در قسمت پشتی روتر وایرلس Lyra Trio دو درگاه LAN RJ45 نیز برای اتصال با سیم در نظر گرفته شده است.

طبق اعلام کمپانی ایسوسروتروایرلس Lyra Trio قادر است محدوده ای تا 5400 فوت مربع را تحت پوشش خود قرار دهد؛ همچنین 3 آنتن داخلی درون بدنه این روتر نصب شده است که این پوشش 5400 فوت مربع را امکان پذیر می کند.

لیست قیمت روتر ایسوس

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد روتر وایرلس ایسوس برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. رشیدی

    آوریل 3, 2018 در 11:07 ق.ظ

    قیمت روتر وایرلس ایسوس Lyra Trio کی اعلام میشه؟ ایا میشه این روتر به صورت اینترنتی خریداری کرد؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار