موبایل

رونمایی آنلاین گوشی موبایل هوآوی پی 40 و P40 PRO

این اولین بار نیست که کمپانی هوآوی تصمیم گرفته رونمایی از محصول جدید خود را به صورت آنلاین برگزار کند، اخیرا هم لپ تاپ هوآوی میت سری ایکس و میت بوک به صورت آنلاین به علاقمندان معرفی شده بود؛ دلیل برگزاری این رویداد به صورت آنلاین نیز به علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می باشد.

گوشی موبایل هوآوی پی 40 پرو

لیست قیمت گوشی موبایل

طبق اعلام قبلی شرکت هوآوی مراسم در 26 مارچ 2020 به صورت آنلاین برگزار می شد. اما در روز قبل از این مراسم، قیمت و مشخصات فنی این سری توسط رولاند کوانتد فاش شد! این دو گوشی حرفه ای Huawei امسال رقابت سختی با دیگر پرچمدارانی همچون گوشی موبایل سامسونگ S20 و نوکیا 8.3 و اسمارت فون های دیگر خواهند داشت.

قابلیت های مشتری پسند گوشی موبایل هوآوی پی 40 :

موبایل هوآوی P40 از گوشی پی 40 پرو، ارزان تر و کوچک تر بوده، و مجهز به نمایشگرOLED 6.1 اینچی با وضوح 1080p+ و رفرش 60 هرتز شده است. دوربینی که پشت این گوشی موبایل هوآوی قرار دارد 50 مگاپیکسل و دوربین تله فوتو آن 8 مگاپیکسل می باشد.

گوشی موبایل هوآوی پی 40 معرفی شد

تلفن هوشمند هوآوی پی 40 با داشتن 128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم به بازار موبایل عرضه خواهد شد، در صورتی که گوشی موبایل هوآوی پرو پی 40، با حافظه 256 گیگابایت در دسترس کاربران قرار می گیرد، البته باید دید استاندارد جدیدی که کارت حافظه این دو پرچمدار از آن استفاده می کنند، از سیستم قدیمی میکرو اس دی پشتیبانی می کند یا خیر. رولاند کوانتد در افشای مشخصات جدیدترین موبایل های هوآوی این گونه خاطر نشان کرد: که این پرچمداران Huawei از کارت حافظه نانو مموری پشتیبانی خواهند کرد.

قابلیت گوشی موبایل هوآوی پی 40 پرو

مشخصات حرفه ای گوشی هوآوی پی 40 پرو :

اسمارت فون هوآوی پی 40 پرو نسبت به گوشی پی 40 دارای صفحه نمایش بزرگتری بوده، و قیمت آن در بازار موبایل برابر با 1000 یورو خواهد بود. نمایشگر 6.58 OLED با رزولوشن 1200*2640 و رفرش 90 هرتز، هوآوی پی 40 پرو را به یک تلفن هوشمند حرفه ای تبدیل کرده است، حفره ای که در سمت چپ بالای صفحه نمایشگر این گوشی موبایل قرار دارد، نیز برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، یک حسگر 3 بعدی تشخیص چهره و حسگر تشخیص عمق عکس تعبیه شده است.

گوشی موبایل هوآوی p40 و پی 40 پرو

سنسور 50 مگاپیکسلی اولترا ویژن با دیافراگم f/1.9 و لرزش گیر ضد ارتعاش اپتیکال دوربین اصلی گوشی هوآوی پی 40 پرو را تشکیل داده اند، همچنین دو حسگر RYYB با قابلیت زوم بسیار بالا سبب می شوند، عکس ها با کیفیت عالی به ثبت برسند. زوم هیبرید SuperSensing این دوربین نیز تا 50 درصد پشتیبانی می شود، دوربین دیگر این اسمارت فون دارای یک حسگر RYYB و وضوح 40 مگاپیکسلی بوده، که مناسب فیلمبرداری خواهد بود، البته لازم به ذکر است گوشی موبایل هوآوی پی 40 پرو قابلیت ضبط فیلم 4K با هر دو دوربین جلویی و پشتی را نیز دارا می باشد.

وزن گوشی موبایل هوآوی پی 40 پرو 203 گرم و باتری آن 4200 میلی آمپر ساعت بوده و از فناوری سوپر شارژ نیز پشتیبانی می کند. طبق خبرهای منتشر شده این دو گوشی موبایل جدید هوآوی قرار است به زودی در 5 رنگ مختلف راهی بازار موبایل شوند.

لیست قیمت گوشی موبایل هوآوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا