Connect with us

رونمایی از گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو در ماه آینده

منتشر شده

در

معرفی گلکسی واچ 3 و گلکسی ایربادز لایو

بر طبق آخرین خبر رسمی منتشر شده از کمپانی سامسونگ، Galaxy Watch 3 و ایرفون Galaxy Buds TWS در ماه آینده رونمایی خواهند شد. طرفداران ساعت هوشمند سامسونگ انتظار داشتند که اسمارت واچ جدید با نام گلکسی واچ 2 معرفی شود اما این شرکت در این گزارش منتشر کرد که سامسونگ واچ جدید با نام گلکسی واچ 3 نامگذاری شده است، به این دلیل که این مدل با گلکسی واچ 2 اکتیو متفاوت خواهد بود و کاربران نباید این دو مدل را به جای هم اشتباه بگیرند.

رویداد معرفی گلکسی ایربادز tws و گلکسی واچ 3

لیست قیمت ساعت هوشمند

رویداد معرفی Galaxy Watch 3 و Galaxy Buds TWS

قرار بود تا این دو محصول جدید سامسونگ در یک رویداد آنلاین مشترک به همراه گلکسی فولد 2 و گلکسی نوت 20 همزمان معرفی شوند ولی ظاهرا این خبر شایعه بوده و دو گوشی جدید در رویدادی مختص به پرچمداران سامسونگ معرفی می شوند و گجت های سامسونگ به صورت جداگانه در رویدادی دیگر به زودی معرفی می شوند. متاسفانه در این خبر منتشر نشده که تاریخ دقیق رونمایی از دو گجت سامسونگ چه زمانی خواهد بود اما به احتمال زیاد در ماه آینده ما شاهد معرفی گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو TWS خواهیم بود.

مشخصات فنی گلکسی ایربادز tws

لیست قیمت هندزفری بلوتوث

مشخصات فنی احتمالی گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو

بر اساس شایعات منتشر شده گلکسی واچ 3 در دو نسخه ی 41 و 45 میلی متری به بازار خواهد آمد. همچنین اعلام شده یکی از این دو مدل از ساعت هوشمند قابلیت پشتیبانی از اینترنت LTE را خواهد داشت. احتمال می رود این دو مدل مجهز به جی پی اس داخلی باشند و تا 5 متر هم در برابر آب مقاومت داشته باشند! صفحه گلکسی واچ 3 احتمالا مجهز به گوریلا گلس  DX و استاندارد نظامی 810G خواهد بود.

در مورد گلکسی بادز لایو TWS هم اینطور که از شایعات بر می آید، جز ظاهر جذاب لوبیایی شکل هندزفری بلوتوث، اطلاعات فنی زیادی در دست نیست. ولی احتمالا برعکس مدل های قبلی گلکسی بادز، این مدل جدید مجهز به سیستم حذف نویز فعال بوده و میکروفون های قوی تری نسبت به دو مدل قدیمی تر ایربادز سامسونگ خواهد داشت. طول هر کدام از ایرفون ها 2.8 سانتی متر است. این ایرفون کامپکت بوده و برای همه به راحتی قابل استفاده است، حتی برای کسانی که گوش های کوچکی دارند. طراحی جدید سامسونگ برای این گجت جدید شبیه به گلکسی بادز و آیکون ایکس است که ایرفون های قبلی ساخته شده توسط سامسونگ بودند اما باز با این حال طراحی آن بسیار قابل توجه است که امیدواریم کاربرد آن نیز همچون طراحی منحصر به فرد باشد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. مهبد

    اکتبر 29, 2020 در 11:49 ق.ظ

    راستش کارایی اون لوبیاهای ریز رو نفهمیدم ولی ساعتا بنظرم این شکل سنتی قشنگ نیست، حس تکنولوژی و بروز بودن و دنیا دیجیتالس نداره، با اپل خوبه ولی این مدل سنتی اصلا جالب نیست

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار