Connect with us

رونمایی از ایکس باکس سری X با سخت افزاری قدرتمند

منتشر شده

در

رونمایی ایکس باکس سری ایکس با سخت افزار قدرتمند

همین چند ماه پیش بود که ایکس باکس سری X رونمایی شد، و به عنوان سریع ترین و قوی ترین کنسول بازی در اختیار بازی کننده ها و گیمرها قرار گرفت، و به کاربران این امکان را داد که هر چه بازی در کنسول های قبلی خود داشته اند را بدون تغییر به این ایکس باکس جدید منتقل کنند. سه نسل قبلی کنسول بازی هایی که در سال های قبل معرفی شده بودند نیز حالا پشت سر نسل جدید ایکس باکس یعنی سری X قرار گرفته اند.

کنسول بازی ایکس باکس سری x

لیست قیمت کنسول بازی

اکثر کمپانی های عرضه کننده محصولات آی تی مانند گوشی موبایل و سایر گجت های هوشمند، با ارائه یک مدل بالاتر از یک محصول پس از مدتی، خدمات جدیدشان را برای محصولات قدیمی تر خود محدود می کنند، اما کمپانی مایکروسافت از همان مدل اولیه تا سری X، تمام برنامه ها را قابل انتقال به نسل بعدی طراحی و ارائه کرده است.

تغییرات کنسول بازی ایکس باکس سری X :

از همان ابتدای طراحی کنسول بازی سری X، در تیم طراحی بحث بر سر این بود، که اگر قرار به عرضه یک کنسول بازی قدرتمند است، این قدرتمند بودن برای نسل بعد چطور تعریف می شود؟ تا پیش از این تغییرها از کارت گرافیک 8 بیت به 16 بیت، دو بعدی به سه بعدی، SD به HD و در نهایت به 4K این توانمند تر شدن را در هر نسل به ظهور می رساند.

ایکس باکس سری x با سخت افزاری قدرتمند

گیمر ها یا بازی کننده ها این روزها به دنبال بازی های بیشتری با سرعت 60 فریم در ثانیه هستند، به طوری که تصویر با کیفیت تر با همان ورودی های قبلی عرضه شود. هر چند بازی ها نباید فقط از لحاظ کیفیت تصویر ارتقاء پیدا کنند بلکه طراحی بازی های ساخته شده هم باید بهتر و جذاب تر بشوند.

بهبود سرعت شروع و روند بازی در کنسول بازی ایکس باکس :

اصل مهم بعدی در طراحی کنسول بازی ایکس باکس X سرعت است، که راه های زیادی برای بیان آن وجود دارد. دستگاه های مدرن انتظار ما را نسبت به سرعت جا به جایی بین تجربه ها و برنامه هایمان تغییر داده و بالا برده اند. پایبندی به همین انتظارات باعث شده تیم طراحی ایکس باکس زمان بازی را بیشتر و زمان انتظار برای شروع یا تغییر روند ها را کاهش بدهند. با استفاده از تکنولوژی های مدرن، زمان تاخیر در شروع بازی به حداقل رسیده و امکانات جدیدی را در اختیار بازی کننده ها قرار داده تا آن را به سریع ترین ایکس باکس تاریخ تبدیل کنند.

بازی ایکس باکس سری x

پیش از این هم در مورد جزئیات کنسول بازی مایکروسافت، به این موضوع اشاره شده بود، که آینده‌ صنعت بازی به کمک پردازش ‌های ابری و استریم بازی، ظرفیت‌ های جدیدی را به وجود خواهد آورد و می‌توان بازی ‌ها را با بالاترین کیفیت، در همه جا تجربه کرد. مدیران ایکس باکس معتقدند که مخاطبان آن‌ها انتظار عرضه‌ یک سخت ‌افزار قدرتمند را از مایکروسافت دارند. برای همین عملکردهایی را برای سری های جدید در نظر گرفته اند که گیمر یا بازی کننده های مختلف بتوانند یک یا چند بازی را در سطحی متوقف و بعدا ادامه آن ها را بازی کنند و یا از یک عملکرد در هنگام بازی سریعا به عملکرد دیگر تغییر ایجاد کنند.

انطباق پذیری و سازگاری برای نسل های بعدی Xbox:

سومین و آخرین رکن مهم برای ایکس باکس سری X، سازگاری آنهاست. از همان نسل اولیه ایکس باکس تیم طراحی و تولید، اشتیاق و تعهد خود را به آنچه مورد نظر و درخواست بازی کننده هاست نشان دادند.

دسته بازی ایکس باکس سری ایکس

بازی کننده های ایکس باکس همچنان علاقمند هستند که بازی های قدیمی و مورد علاقه خود را با کیفیت های بالاتر در نسل های بعدی ادامه دهند، بازی کننده ها می توانند مزایای بهبود سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری سری ایکس را ببینند و از آنها لذت ببرند. گفته می شود ایکس باکس سری X بزرگترین جهش نسلی در سیستم های تراشه ای یا SOC ها محسوب می شوند.

لیست قیمت ایکس باکس

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار