Connect with us

رونمایی ال جی از مدل های لپ تاپ LG Gram 2021

منتشر شده

در

رونمایی ال جی از مدل های لپ تاپ LG Gram 2021

مدل های لپ تاپ LG Gram 2021 به تازگی معرفی شدند. سری گِرم که از محبوب ترین سری های لپ تاپ ال جی هستند با استفاده از پردازنده اینتل نسل یازدهم رونمایی شدند. این در حالی است که طراحی و سخت افزار سری گرم لپ تاپ ال جی در سال 2021 هم پیشرفت کرده اند. در مجموع پنج مدل جدید لپ تاپ LG معرفی شدند که سه مدل آن با طراحی کلاسیک و دو مدل از نوع لپ تاپ تبدیل شونده و از نسلی جدید در سال جاری به بازار عرضه خواهند شد. سری کلاسیک با نام های ال جی گرم 14، ال جی گرم 16 و ال جی گرم 17 شناخته می شوند و مدل های تبدیل شونده با نام های Gram 2-in-1 16 و Gram 2-in-1 14 معرفی شدند.

مشخصات لپ تاپ های ال جی گرم معرفی شدند

لیست قیمت لپ تاپ

لپ تاپ های ال جی سری گرم با طراحی جدید

لپ تاپ های سری Gram در واقع به خاطر سبک بودن آنها مورد توجه هستند. هرچند طراحی این مدل ها در سال 2021 با کمی تغییر همراه بوده اما همچنان سبک بودن ویژگی اصلی آنها تلقی می شود و نام Gram هم به دلیل همین ویژگی به آنها تعلق گرفت. لپ تاپ LG Gram 17 با اینکه بزرگ ترین لپ تاپ این سری است فقط 1.35 کیلوگرم وزن دارد. مدل های لپ تاپ 17 اینچی کمی با این وزن در بازار موجود هستند.لپ تاپ LG Gram 16 هم فقط 1.19 کیلوگرم وزن دارد و لپ تاپ LG Gram 14 هم فقط یک کیلوگرم است.

لپ تاپ های ال جی سری گرم با طراحی جدید

تفاوت نسل جدید لپ تاپ ال جی گرم با مدل های قبلی

تفاوت طراحی نسل جدید با مدل های 2020 این سری لپ تاپ این است که اندازه کیبورد و تاچ پد کمی بزرگ تر شده است. اما پیشرفت اصلی این سری مربوط به پردازنده آنهاست. لپ تاپ های ال جی که از سری گرم و در سال 2021 عرضه خواهند شد، در واقع از پردازنده نسل یازدهم اینتل بهره می برند. پردازنده گرافیکی آنها نیز از نوع Intel Iris Xe می باشد. ال جی ادعا کرده که این سری با این سخت افزار می توانند 19 ساعت شارژ دهی داشته باشند. سرعت پردازش نمایشگر هم کاملا بدون تاخیر خواهد بود. هرچند استفاده از پردازنده های قدرتمند در این سری این ادعا را تایید می کند.

تفاوت نسل جدید لپ تاپ ال جی گرم با مدل های قبلی

بر اساس گفته معاون ارشد LG، لپ تاپ های خانواده ال جی گرم قصد دارند به صدر جدول سبک ترین و باریک ترین اولترا بوک های بازار برسند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این چند مدل لپ تاپ اعلام نشده است. پیش بینی می شود این سری با تجربه کاربری خوبی که ایجاد می کنند به زودی جایگاه ویژه ای در بازار پیدا کنند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. آناشید

    ژانویه 9, 2021 در 4:52 ب.ظ

    اینکه لپ تاپ های گرمی سبک ترین و نازک ترین لپ تاپ ها هستند بنظرم ظاهری زیباست اما از لحاظ کیفیت و مقاومت هم به همون زیبایی هست؟ میشه همونقدر اعتماد کرد؟ Gram 2-in-1 16 و Gram 2-in-1 14 چون کلاسیک هستند میشه گفت حالا روشون کار کرد اما مدل هایی کلاسیک واقعا باید حداقل ضخامت رو داشته باشن که بشه روی مقاوتشون حساب باز کرد

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار