Connect with us

جدیدترین مانیتور گیمینگ AOC مناسب بازی های مسابقه ای

منتشر شده

در

جدیدترین قابلیت قیمتمانیتور گیمینگ aoc مناسب بازی های مسابقه ای

در بازار گرم و پر رونق آی تی، کمپانی های تولید کننده قطعات و تجهیزات گیمینگ سعی بر این دارند، تا با تولید جدیدترین محصولات مخصوص بازی نظر گیمرها را به خود جلب نمایند؛ در این میان شرکت AOC که یکی از تولیدکنندگان صفحه نمایش است؛ به تازگی جدیدترین مانیتور خود را با نام AG273QX راهی بازار قطعات کامپیوتر کرده است.

مانیتور گیمینگ aoc ag273qx

لیست قیمت مانیتور

مانیتور گیمینگ AG273QX شرکت AOC جزء سری AGON بوده، که دارای پنل مسطح و نرخ نوسازی هرتز 165 می باشد، البته پشتیبانی از تکنولوژی FreeSync 2 HDR در کنار این قابلیت ها می تواند برای گیمرها عملکرد بی نظیری به همراه داشته باشد؛ چرا که تصویری بدون لگ و تاری را در اختیار آنها قرار می دهد.

مانیتور گیمینگ AG273QX شرکت AOC بی نظیر در بازی :

رزولوشن مانیتور27 اینچی مخصوص بازی AG273QX برابر با 1440*2560 پیکسل است، و حداکثر روشنایی آن نیز 400 با نسبت کنتراست 3000: 1 خواهد بود. نرخ نوسازی تصویر این مانیتور AOC برابر با 165 هرتز و سرعت پاسخ دهی آن 1 میلی ‌ثانیه می باشد، همچنین داشتن دو درگاه DisplayPort، یک درگاه mini DisplayPort و دو درگاه HDMI 2.0 به همراه دو بلندگو 5 واتی از دیگر ویژگی های این محصول بشمار می رود.

قابلیت مانیتور گیمینگ aoc ag273qx

نرخ نوسازی 165 هرتز در مانیتور AG273QX یعنی اینکه این مانیتور تقریبا هر 6 میلی ‌ثانیه یک فریم را ترسیم می‌ کند، که برای گیمرهای رقابتی بسیار مهم است، البته سرعت پاسخ‌دهی 1 میلی ‌ثانیه آن سبب می شود؛ بازی ‌ها بدون هیچ نویزی پخش شوند.

از نظر ظاهری کمپانی AOC برای مانیتور گیمینگ AG273QX دسته ای را طراحی کرده است که حمل و نقل آن را برای کاربر آسان می نماید، همچنین دو نگه ‌دارنده‌ی تاشو برای هدست در هر طرف مانیتور تعریف شده است البته چراغ‌های RGB در قسمت پشتی نیز این مانیتور AOC را برای گیمرها جذاب تر کرده است.

قیمت مانیتور گیمینگ aoc ag273qx

در منو OSD مانیتور AG273QX قابلیت کنترل سایه ارائه شده که تنظیم ‌پذیر است و می ‌تواند مناطق تاریک را در تصاویر روشن ‌تر یا مناطق روشن را تیره‌ تر کند. منو OSD به‌روزرسانی ‌شده در سری AGON 3 تنظیمات را راحت‌ تر کرده است و کاربران حتی می‌توانند از نرم‌ افزار G-Menu برای دسترسی به تنظیمات بیشتر بدون استفاده از منو OSD استفاده کنند.

قابلیت AOC Game Color نیز در این مانیتور مخصوص بازی ای او سی باعث افزایش یا کاهش اشباع رنگ و تغییر سطح خاکستری می‌ شود. سه حالت از پیش تنظیم‌ شده (FPS و Racing و RTS) و سه حالت گیمینگ تنظیم ‌شدنی ارائه شده است که گیمرها می ‌توانند در حین بازی از این قابلیت ‌ها استفاده کنند. قیمت مانیتور گیمینگ AG273QX نیز در بازار قطعات کامپیوتر برابر با 489 یورو خواهد بود و قرار است از نوامبر 2019 در دسترس گیمرها قرار بگیرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار