Connect with us

رونمایی دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس G95 با قابلیت های جدید

منتشر شده

در

رونمایی دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس g95 با قابلیت های جدید

محصولات پاناسونیک با داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه و گردوغبار به راحتی می توانند نظر اکثر غواصان و کوهنوردان را به خود جذب کنند، از این رو کمپانی Panasonic سالانه تعدادی از دوربین عکاسی های خود را روانه بازار دوربین می نماید تا بتواند با قابلیت های جدیدی که به دوربین هایش اضافه می کند، پاسخگوی نیاز طرفدارانش در عکاسی و فیلمبرداری باشد.

دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس g95 مجهز به لرزشگیر اپتیکال

چند سال گذشته دوربین های سری G پاناسونیک در گروه دوربین های کامپکت یا فول فریم S1 و S1R قرار گرفتند و عملکرد معمولی آنها نتوانست فروش خوبی را برای آنان رقم بزند؛ هم اکنون شرکت پاناسونیک با معرفی دوربین عکاسی Lumix G95 توانست این سری از محصولاتش را در بین خریداران محبوب نماید.

دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس g95 معرفی شد

قابلیت موتور فوکوس ونوس در دوربین پاناسونیک لومیکس G95 :

جدیدترین دوربین عکاسی پاناسونیک که در اروپا به اسم Lumix G90 شناخته شده است به زودی با نام لومیکس G95 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت، این محصول با داشتن موتور جدید فوکوس ونوس در0/07 ثانیه روی تصویر فوکوس می کند البته قابلیت تشخیص چهره و چشم نیز برای تعقیب سوژه از ویژگی های مشتری پسند آن می باشد.

دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس g95

لرزشگیر تصویر 5 محوره در کنار لرزشگیر 2 محوره اپتیکال در دوربین عکاسی پاناسونیک G95 لرزش دست شما را در هنگام عکسبرداری محو خواهد کرد، که این قابلیت موجب می شود تصاویر با کیفیت بهتری ثبت شوند. دوربین عکاسی هیبرید و بدون آینه لومیکس G95 نه تنها قادر به ثبت تصاویر در نرخ های 6 یا 9 فریم در ثانیه با فوکوس خودکار پیوسته است، بلکه می تواند فیلمبرداری 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه یا 1080p با نرخ 120 فریم در ثانیه را برای عکاسان به ارمغان بیاورد؛ همچنین تصاویر 8 مگاپیکسلی پیاپی را نیز می توانید با نرخ 30 فریم بر ثانیه به ثبت برسانید.

قیمت دوربین عکاسی پاناسونیک لومیکس g95

وزن دوربین بدون آینه لومیکس G95 پاناسونیک برابر با 536 گرم است که نسبت به مدل های قبلی برای کاربران کمی سنگین تر خواهد بود، اما از نظر ظاهری همانند مدل های قبلی دارای ظاهر DSLR به همراه تعداد زیادی کلید و دکمه های کنترل کننده، می باشد.

از دیگر قابلیت های دوربین عکاسی پاناسونیک G95 می توان به پورت های میکروفون و هدفون، قابلیت پشتیبانی از بلوتوث و WiFi برای انتقال تصاویر به گوشی موبایل و تصویربرداری از راه دور اشاره کرد. قیمت لومیکس G95 همراه با کیت لنز LUMIX G 12-60mm 3.5-5.6 که توانایی پوشش محدوده واید تا پرتره را دارد، برابر با 1199 دلار خواهد بود که قرار است از خرداد 98 راهی بازار دوربین شود.

ا دیدگاه

  1. سودابه آزادی

    آوریل 7, 2019 در 9:55 ق.ظ

    مقاومت تمام دوربین عکاسی های پاناسونیک عالیه و با مقاومتی که در برابر ضربه دارند یکی از بهترین دوربین های ما کوهنورداست.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار