Connect with us

رونمایی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو در 7 شهریور

منتشر شده

در

رونمایی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو در 7 شهریور

برند ردمی به عنوان زیر مجموعه کمپانی شیائومی، سالانه اسمارت فون های بالا رده ای را به بازار موبایل عرضه می کند؛ که در مقایسه با تلفن هوشمندهای برند اپل، سامسونگ، سونی از قیمت خوبی نیز برخوردار می باشند. هم اکنون گوشی های سری Note ردمی با ظاهری زیبا و عملکردی حرفه ای توانستند فروش چشمگیری داشته باشند.

موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو

لیست قیمت گوشی موبایل

به تازگی پوستر تبلیغاتی از جدیدترین گوشی های سری نوت ردمی منتشر شده است، که نشان دهنده موبایل نوت 8 پرو می باشد، این گوشی با داشتن دوربین بسیار قدرتمند 64 مگاپیکسلی توانست نظر بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند؛ همچنین با توجه به عکس بنر، این گوشی به باتری قدرتمند 4500 میلی آمپر ساعت نیز بهره مند شده است، که نسبت به باتری موبایل های بالارده دارای ظرفیت بیشتری می باشد.

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو مجهز به 4 دوربین اصلی:

از نظر ظاهری گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو دارای دوربین سه گانه بوده که به صورت عمودی قرار گرفته اند و در کنار آنها نیز یک دوربین دیگر تعبیه شده است، در واقع این اسمارت فون با داشتن 4 دوربین اصلی می تواند با کیفیت ترین تصاویر ممکن را به ثبت برساند؛ حسگر اثر انگشت نیز در پایین این دوربین ها قرار گرفته است.

کمپانی شیائومی در روز رونمایی که 7 شهریور (29 آگوست) است، علاوه بر معرفی گوشی موبایل ردمی نوت 8 پرو، موبایل ردمی نوت 8 را معرفی خواهد کرد؛ در حال حاضر هنوز تفاوت های این دو اسمارت فون به طور دقیق منتشر نشده است ولی احتمال می رود، تفاوت اصلی این دو اسمارت فون در اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری باشد.

رونمایی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 8 پرو

طبق اعلام شرکت Xiaomi دوربین 64 مگاپیکسلی موبایل Note 8 Pro عکس‌ هایی با رزولوشن 6936 در 9248 پیکسل را ثبت خواهد کرد، این کیفیت بسیار بالا 25 برابر رزولوشن فول اچ دی، 7.7 برابر 4K و حتی دو برابر 8K محسوب می شود. کارهای پردازشی این گوشی ها نیز بر عهده چیپست هلیو G90T خواهد بود. تاکنون هنوز مشخصات فنی از جدیدترین موبایل های ردمی به صورت کامل منتشر نشده است، ولی انتظار می رود تا روز رونمایی اطلاعات بیشتری از این اسمارت فون ها در دسترس قرار بگیرد.

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

2 دیدگاه

  1. بهار

    مارس 23, 2020 در 10:15 ق.ظ

    بنظرم قیمت گوشی شیائومی به نسبت بقیه گوشی های بازار خیلی بهتره. ولی دوستم خریده بود و میگفت که سنگینه گوشیهاش هیکله بزرگی دارند. من میخام گوشی آیفون بخرم اما الان کل بازار بسته است. توی سایت های اینترنتی موبایل هم هاکان موبایل قیمتش خیلی خوب بود. اما این سایت انگار جدیده یا من حداقل اسمش رو نشنیده بودم. لطفا من رو راهنمایی کنین تو این اوضاع ریسک نیست از این سایت خرید کنم. سپاسگذارم از ای تی بازار برای مطلب خوبش

  2. منصور

    آگوست 26, 2019 در 12:11 ب.ظ

    قیمت گوشی های شیائومی اونقدری ارزون و مقرون به صرفه نیست…تقربیا قیمتشون با گوشی های میان رده سامسونگ یکیه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار