Connect with us

رونمایی گوشی موبایل P30 نوت موتورولا در نمایشگاه ایفا 2018

منتشر شده

در

رونمایی گوشی موبایل P30 نوت موتورولا در نمایشگاه ایفا 2018

کمپانی موتورولا یکی دیگر از شرکت های فعال نمایشگاه ایفا 2018 است که جدیدترین محصولات خود را در این همایش رونمایی کرد. گوشی موبایل های One Power و One دارای سیستم عامل اندروید خام هستند و از نظر ظاهری و سخت افزاری نیز شباهت هایی بهگوشی P30 موتورولا دارند. این شرکت علاوه بر معرفی اسمارت فون های نام برده یکی دیگر از موبایل های حرفه ای خود را به نام P30 Note به علاقمندان و طرفداران معرفی نمود.  در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

لیست قیمت گوشی موبایل

موبایل P30 Note موتورولا همانند گوشی P30 به چیپست اسنپدارگون 636 بهره مند شده و دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم می باشد، البته کاربران می توانند با استفاده از مموری کارت، حافظه آن را تا 128 گیگابایت ارتقاء دهند.

گوشی موبایل P30 نوت موتورولا

صفحه نمایش 6.2 اینچی موبایل P30 نوت موتورولا از نوع LCD می باشد که نسبت تصویر آن 18.7 به 9 و دارای زرولوشن 2246 * 1080پیکسل خواهد بود. با توجه به اینکه موبایل موتورولا وان پاور از یک دوربین دوگانه با ترکیب 16 و 5 مگاپیکسلی استفاده می‌ کند، اما منبع چینی اطلاعات بیشتری را از دوربین به‌ کار رفته در گوشی P30 نوت منتشر کرده است، لنز سنسور اصلی دارای گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده و دومین سنسور که به منظور ثبت تصاویر بوکه استفاده می ‌شود، از دیافراگم f/2.2 برخوردار است. علاوه بر این یک فلش LED دوگانه در کناردوربینموبایل P30 نوت نیز موجود می باشد.

گوشی موبایل موتورولا

سنور اثر انگشت گوشی موبایلP30 Note موتورولا در بخش پشتی و در زیر لوگوی Motorola تعبیه شده است، دوربین سلفی گوشی موتورولا P30 نوت نیز 12 مگاپیکسل بوده و دیافراگم آن f/2.0 و اندازه پیکسل‌ ها 1.25μmمی باشد. شایان ذکر است این سنسور از برخی از قابلیت‌ های زیبایی مبنی بر هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد.

تلفن هوشمند موتورولا

یکی از تفاوت ‌های عمده موبایل P30 Note با گوشی وان پاور به سیستم عامل های آنها مربوط می شود. چرا که One Power از اندروید خام استفاده می کند، اما مشکلات گوگل با دولت چین موجب شده است که موتورولا در P30 نوت از رابط کاربری ZUI 4.0 استفاده کند، این رابط کاربری فاقد اپلیکیشن ‌های گوگل بوده اما به امکانات اندروید جدید هم ‌چون تقسیم نمایشگر و dual apps مجهز شده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد گوشی موبایل موتورولا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار