گجت

ساعت هوشمند اپل واچ 4 امروز به بازار گجت معرفی شد

کمپانی اپل ساعاتی قبل جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام اپل واچ 4 به طور رسمی معرفی و رونمایی نمود. این اسمارت واچ که چهارمین نسل از ساعت هوشمند های اپل است دارای ظاهری زیبا و عملکردی بهتر نسبت به نسل های قبلی دارد، چرا که کمپانی Apple در طراحی و ساخت این ساعت از آخرین فناوری های روز استفاده کرده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری درآی تی بازارهمراه باشید.

لیست قیمت ساعت هوشمند

افزایش سایز صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل واچ 4 یکی از بزرگ ترین تغییرات آن با اسمارت واچ های قبلی apple خواهد بود به طوری که مساحت نمایشگر به نسبت مدل های قبلی 30 درصد افزایش یافته است، اما همانند سری های قبلی قرار است در دو نسخه متفاوت (40 و 44 میلی ‌متری) به فروش برسد. لازم به ذکر است صفحه نمایش مورد استفاده در ساعت هوشمند اپل واچ 4 از نوع OLED بوده اما حاشیه‌ های کم و همچنین خمیدگی اطراف آن ظاهری مدرن ‌تری را برای آن ایجاد می کند.

ساعت هوشمند اپل واچ 4

کمپانی اپل برای استفاده بهتر از فضای اضافی موجود، بهینه ‌سازی‌ هایی را در رابط کاربری اپل واچ 4 ایجاد کرده است که از جمله آن ‌ها می ‌توان به افزوده شدن چند واچ ‌فیس جدید اشاره کرد، اما کلید چرخان دیجیتالی از نظر طراحی همانند نسل قبلی بوده، با این تفاوت که هنگام لمس بازخوردهایی را از خود نشان می‌ دهد، این قابلیت می ‌تواند استفاده از این کلید را برای کاربران جذاب تر کند.

ساعت هوشمند اپل

در کناره های ساعت هوشمند اپل واچ 4 دو شکاف موجود است که یکی بلندگو و دیگری میکروفون خواهد بود بنابراین این طراحی سبب می شود که بین این دو قطعه تداخلی ایجاد نشود. چیپست موجود در درون Apple Watch 4 دو هسته‌ ای بوده و قدرت پردازشی آن نسبت به سری های قبلی دو برابر می باشد. شرکت اپل نیز در این خصوص اعلام کرد این افزایش قدرت به معنای کاهش میزان شارژدهی نیست و ساعت هوشمند اپل واچ 4 می‌ تواند همانند Watch 3 به صورت یک روز کامل به فعالیت خود ادامه دهد.

ساعت هوشمند Apple Watch 4

سنسورهای تعبیه شده درساعت هوشمنداپل واچ 4 برای تشخیص حرکت کاربر شامل یک ژیروسکوپ و یک شتاب سنج پیشرفته و با دقت بالا می‌ شود که می‌ تواند سقوط کاربر از ارتفاع را تشخیص و به صورت خودکار با یک شماره اضطراری تماس برقرار کند. سنسور پایش ضربان قلب Apple Watch 4 نیز می تواند به صورت مداوم در طول شبانه روز، ضربان قلب شما را کنترل کند تا در مواقع خطرناک به شما هشدارهای لازم را بدهد. همچنین دقت این سنسور تا حدی است که اجازه ساخت یک الکتروکاردیوگرام را نیز به شما می ‌دهد، این سنسور با داشتن تاییدیه FDA قادر است نتایج دقیقی به شما بدهد به طوری که حتی می توانید در امور پزشکی نیز از آن استفاده کنید.

اسمارت واچ اپل

طبق اعلام کمپانی اپل ساعت هوشمند Apple Watch 4 در دو نسخه با قابلیت اتصال به شبکه تلفن همراه و فاقد آن در تاریخ 21 سپتامبر ( 30 شهریور) راهی بازار گجت می ‌شود که ارزان ‌ترین نسخه آن قیمتی برابر با 499 دلار خواهد داشت، ولی علاقمندان می توانند از 14 سپتامبر این اسمارت اچ جدید اپل را پیش خرید کنند.

لیست قیمت ساعت هوشمند اپل

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد ساعت هوشمند اپل برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ساعت هوشمند اپل واچ 4 نسبت به اسمارت واچ های قبلی apple از نظر ظاهری خیلی قشنگ تره ولی کاش قیمتش اینقدر گرون نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا