Connect with us

ساعت هوشمند تایمکس Ironman R300 دارای برنامه های ورزشی

منتشر شده

در

ساعت هوشمند تایمکس آیرون من آر 300 مجهز به برنامه های ورزشی

ساعت هوشمندهای بازار گجت با کارایی و عملکرد خوبی که برای کاربران به خصوص ورزشکاران دارند، توانسته اند همچون سایر محصولات بازارآی تی فروش خوبی را از آن خود کنند، شرکت های تولیدکننده گجت پوشیدنی نیز روزانه ساعت هوشمندهای متنوعی را معرفی و رونمایی می کنند، که با داشتن قابلیت های جدید و به روز می توانند بسیاری از فعالیت های روزانه کاربران را کنترل کنند.

ساعت هوشمند تایمکس آیرون من آر 300

لیست قیمت ساعت هوشمند

شرکت تایمکس یکی از ساعت سازان بسیار قدیمی هلندی است، که با تولید ساعت هوشمند جدیدی توانست بار دیگر در بازار گجت بدرخشد، البته دستبند سلامتی Timex نیز با داشتن نمایشگر لمسی و فناوری GPS برای بسیاری از کاربران عملکرد قابل قبولی به همراه داشت.

ساعت هوشمند Ironman R300 اگر چه از نظر ظاهری همانند سایر اسمارت واچ ها می باشد، اما با داشتن ویژگی های ورزشی روزانه که برای ورزشکاران طراحی شده است، می تواند نظر خریداران زیادی را به خود جلب کند.

ساعت هوشمند آیرون من آر 300 دارای باتری قدرتمند :

طبق ویژگی های اعلام شده توسط شرکت تایمکس ساعت هوشمند آیرون من آر 300 توسط ورزشکاران و مربیان حرفه ای به برنامه های تمرینی مناسب ورزش بهره مند شده است، که سبب می شود به طور منظم به ورزش کردن بپردازید.

ساعت هوشمند تایمکس آیرون من آر 300 معرفی شد

چیپست مخصوص GPS موجود در ساعت هوشمند تایمکس Ironman R300 می تواند اطلاعات کاملی از موقعیت و اندازه ‌گیری دقیق فاصله‌ پیمایش شده و سرعت حرکت در حین دویدن را در اختیار شما قرار دهد؛ همچنین روشن ماندن نمایشگر این اسمارت واچ به صورت دائم بوده و ردیاب کنترل میزان خواب و سنسور ضربان قلب در طول شبانه روز اطلاعت کاملی را به شما نمایش می دهند.

اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد ساعت هوشمند آیرون من آر 300 طول عمر باتری آن خواهد بود؛ چرا که طبق ادعا شرکت سازنده باتری این اسمارت واچ پس از یک‌ بار شارژ کامل می تواند تا 25 روز به فعالیتش ادامه دهد؛ البته در صورت فعال بودن دائم GPS عمرباتری به 20 ساعت خواهد رسید.

قیمت ساعت هوشمند تایمکس آیرون من آر 300

قابلیت ضد آب بودن ساعت هوشمند تایمکس Ironman R300 به شما این فرصت را می دهد تا عمق 30 متری آب نیز شنا کنید؛ علاقمندان و کاربران می توانند هم اکنون این ساعت هوشمند را با قیمت 120 دلار از وب ساعت Timex خریداری نمایند.

2 دیدگاه

  1. اسکریپت

    مارس 2, 2020 در 12:17 ب.ظ

    خیلی ساعت خوبیه. امکانات فوق العاده ای داره.

  2. فتحی

    مارس 2, 2020 در 9:55 ق.ظ

    بنظرم ساعت هوشمند ها بهترین گجت برای ورزش کردن هستند و اطلاعات کاملی می تونه نشون بده

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار