نقد و بررسینقد و بررسی گجت

ساعت هوشمند Honor Watch GS 3 رونمایی شد

ساعت هوشمند آنر GS 3 با بدنه فولادی ضد زنگ، موقعیت یابی بهبود یافته نسبت به نسخه های قبلی و ویژگی های سلامتی گوناگون رونمایی شد.

در این ساعت هوشمند چندین برنامه از قبل نصب شده اند که شامل برنامه پخش کننده موسیقی، تنظیمات زنگ هشدار و تایمر، برنامه شاتر و عکاسی از راه دور و غیره می باشد و همچنین امکان نصب برنامه های جدیدتر را به شما خواهد داد.

بدنه ساعت هوشمند Honor GS 3

آنر در حال گسترش انتخاب ساعت های هوشمند خود با مدل GS است. ساعت Honor Watch GS 3 برخلاف ساعت آنر GS Pro ظاهری براق دارد که باعث می شود جلوه ای زیباتر و شیک تر داشته باشد. این ساعت هوشمند دارای شیشه منحنی سه بعدی با قاب مندرج ساده نیز می باشد که ظاهری جذاب و چشمگیر را به وجود آورده است.

بدنه این ساعت هوشمند از فولاد ضد زنگ با ضخامت 10.5 میلی متر ساخته شده است و دارای وزن 44 گرم و قطر 45.9 میلی متری می باشد. این محصول در رنگ های نقره ای، طلایی و مشکی عرضه می شود و بند های آن در دو نوع چرمی و پلاستیکی می باشد.

ساعت هوشمند رونمایی از ساعت هوشمند Honor GS 3
ساعت هوشمند رونمایی از ساعت هوشمند Honor GS 3

نمایشگر ساعت هوشمند آنر Watch GS 3

ساعت هوشمند Honor Watch GS 3 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED می باشد که همه جزئیات تصاویر را نمایش خواهد داد. این اسمارت واچ دارای تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ می باشد و از رزولوشن 466 × 466 پیکسل پشتیبانی می کند.

در طرف دیگر ساعت هوشمند GS 3 یک ماژول PPG هشت کاناله قرار دارد که هنگام ردیابی ضربان قلب شما دارای دقت 97 درصدی می باشد که احتمال خطا در آن بسیار کم خواهد بود. همچنین به لطف ویژگی Honor Health 5.0 ردیابی اکسیژن خون و بررسی خواب را به صورت دائمی انجام می دهد و در صورتی که مشکلی در خواب شما وجود داشته باشد، بیش از 200 پیشنهاد برای بهبود خواب ارائه خواهد داد.

سنسورهای ساعت هوشمند Honor Watch GS 3

ساعت هوشمند Watch GS 3 برای ردیابی مسیر از فرکانس دوگانه با پشتیبانی از صور فلکی ماهواره ای استفاده می کند و نسبت به ساعت هوشمند MagicWatch 2 (2019) دارای 167 درصد موقعیت یابی بهبود یافته تر می باشد.

GPS ساعت هوشمند باتری ساعت هوشمند ساعت هوشمند رونمایی از ساعت هوشمند Honor Watch GS 3
GPS ساعت هوشمند باتری ساعت هوشمند ساعت هوشمند رونمایی از ساعت هوشمند Honor Watch GS 3

علاوه بر این، ساعت هوشمند Watch GS 3 از 100 ورزش پشتیبانی می کند که انتخاب این ساعت را برای ورزش حرفه ای مناسب ساخته و می توانید برای ورزش کردن و بررسی برنامه های ورزشی خود از آن استفاده کنید.

از آن جایی که این ساعت هوشمند از استاندارد 5ATM پشتیبانی می کند می توانید از آن در حین شنا کردن هم استفاده نمایید. ساعت GS 3 از سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، فشار هوا و سنسورهای نور پشتیبانی می کند.

باتری اسمارت واچ Honor Watch GS 3

ساعت هوشمند آنر Watch GS 3 تنها با یک بار شارژ شدن تا 14 روز استفاده معمولی خواهد داشت و یا قادر به 30 ساعت ردیابی مداوم GPS خواهد بود. همچنین در صورتی که شارژ باتری ساعت هوشمند آنر شما کم باشد فقط کافی است تا آن را برای 5 دقیقه به شارژر متصل کنید تا برای استفاده در طول روز آماده شود.

باتری ساعت هوشمند ساعت هوشمند رونمایی از ساعت هوشمند Honor Watch GS 3
باتری ساعت هوشمند ساعت هوشمند رونمایی از ساعت هوشمند Honor Watch GS 3

باتری این ساعت هوشمند که از ظرفیت 451 میلی آمپر ساعت برخوردار می باشد در کمتر از یک ساعت فول شارژ خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا