Connect with us

سامسونگ دو مانیتور هوشمند M5 و M7 را معرفی کرد

منتشر شده

در

معرفی مانیتورهای هوشمند ام 5 و ام 7 سامسونگ

شرکت سامسونگ به تازگی از دو مدل مانیتور هوشمند خود با نام های M5 و M7 رونمایی کرد. این محصولات که از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کنند قابلیت اتصال به گوشی هوشمند و لپ تاپ را هم دارند. سامسونگ از این دو محصول با عنوان “do it all screen” نام برده است و قرار است به زودی عرضه بین المللی آن آغاز شود. این مانیتورهای هوشمند سامسونگ که از ویژگی Smart Hub بهره می برند به کاربران این امکان را می دهند که بدون نیاز به لپ تاپ یا موبایل خود از برنامه های OTT مثل نتفلیکس و یوتیوب استفاده کنند.

رونمایی از مانیتورهای هوشمند سامسونگ M5 و M7

لیست قیمت مانیتور

مشخصات فنی مانیتورهای هوشمند M5 و M7 سامسونگ

مانیتور M5 که در دو اندازه 27 و 32 اینچی به بازار عرضه خواهد شد، برای هر دو مدل مجهز به پنل VA و رزولوشن 1080 در 1920  می باشد.وزن هر کدام از این نمایشگر ها به ترتیب 5 کیلوگرم و 6.5 کیلوگرم اعلام شده است. مدل M7 مانیتور هوشمند سامسونگ تنها در اندازه 32 اینچی به بازار خواهد آمد که از رزولوشن 4K بهره می برد. همچنین از دیگر ویژگی های آن می توان به نرخ رفرش 60 هرتز، زاویه دید 178 درجه و پشتیبانی از 16.1 میلیون رنگ اشاره کرد. مانیتور سامسونگ دارای نسبت تصویر 16:9 و زاویه دید 178 درجه می باشند و از میزان روشنی تا 250 نیت نیز بهره میبرند. این دو مانیتور همچنین از HDR10 پشتیبانی می کنند. در مورد عملکرد اتصال مانیتور هوشمند سامسونگ باید گفت که هر دو مدل از پورت HDMI 2.0، دو پورت USB 2.0، بلوتوث 4.2، Bixby 2.0 و وای فای 5 پشتیبانی می کنند. از مهم ترین ویژگی های این دو مدل مانیتور هوشمند سامسونگ این است که هر دو آنها از اکثر برنامه های اتصال بی سیم مانند Tap View، سامسونگ DeX و ، App Casting/Apple AirPlay 2 پشتیبانی می کند. هر دو مانیتور همچنین قابلیت اجرای مایکروسافت Office 365 را بدون نیاز به سخت افزار دیگری خواهند داشت.

مشخصات فنی مانیتور های هوشمند سامسونگ ام 5 و ام 7

قیمت و زمان عرضه مانیتور های هوشمند جدید سامسونگ

بر اساس گزارشی که سامسونگ منتشر کرده است این سه مدل مانیتور هوشمند شامل  ام 5 در اندازه 27 اینچ با قیمت 230 دلار، مدل ام 5 در اندازه 32 اینچ با قیمت 280 دلار و مدل ام 7 در اندازه 32 اینچ با قیمت 400 دلار روانه بازار خواهند شد. سامسونگ همچنین تاریخ عرضه این مانیتورهای هوشمند خود را 16 نوامبر اعلام کرده است.

قیمت و تاریخ عرضه مانیتورهای هوشمند جدید سامسونگ

مانیتورهای هوشمند که هر روز محبوبیت بیشتری را در بین کاربران پیدا می کنند، نوعی از نمایشگر ها هستند که علاوه بر نمایش اطلاعات، برای مشاهده ویدئو، تماس های ویدئویی به کار می روند. این گروه که زیر مجموعه قطعات کامپیوتر محسوب می شوند به تنهایی قابلیت اتصال به وای فای را دارند و همچنین از میکروفون، دوربین و اسپیکر هم برخوردار هستند. این وسیله که برای استفاده رومیزی طراحی شده است برای نمایش تصاویر و اجرای بازی ها نیز کاربرد دارد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. آراد

    نوامبر 21, 2020 در 3:05 ب.ظ

    یکی از بهترین ویژگی هایی که میتونیم برای این دوتا مانیتور در نظر داشته باشیم ویژگی اتصال به OTT بدون گوشی موبایل است، مانیتور هایM5 و M7 هردو تقریبا مثل هم هستند و همنوطر که تومتن گفته شده بیشتر بدرد گیمر ها میخوره و قابلیت های خودش رو نشون میده

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار