Connect with us

سامسونگ گوشی جدید گلکسی M01s را معرفی کرد

منتشر شده

در

گوشی هوشمند جدی سامسونگ گلکسی ام 01 اس

گوشی جدید سامسونگ با عنوان M01s که از سری میان رده محصولات این شرکت محسوب می شود رسما معرفی شد.  این گوشی اقتصادی ظاهری آشنا و شبیه مدل های دیگر سری M دارد اما از لحاظ سخت افزاری گوشی قدرتمندی محسوب نمی شود. هر چند تمرکز گوشی سامسونگ سری M از ابتدا هم بر روی اقتصادی بودن آن و عرضه در بازار برخی کشورهای آسیایی بوده است. این گوشی از هم اکنون برای خرید به صورت آنلاین و فیزیکی در سایت و فروشگاه های سامسونگ در دسترس خریداران است.

مشخصات فنی گوشی گلکسی ام 01 اس

لیست قیمت گوشی سامسونگ

مشخصات فنی گوشی سامسونگ ام 01 اس

گوشی Samsung M01s دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی است و از رزولوشن 720 در 1280 پیکسل (HD+) بهره می برد. پنل این مدل گوشی سامسونگ TFT LCD  با صفحه نمایشگر دارای دوربین سلفی با طراحی قطره ای شکل (infinity-V) می باشد. چیپست به کار رفته در این مدل هلیو P22 مدل MT6762 و از محصولات کمپانی مدیاتک است. این تراشه از هشت هسته کورتکس A53 استفاده کرده و پردازش های گرافیکی گوشی M01s را به عهده خواهد داشت. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در قسمت پشتی بدنه قرار دارد. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای گوشی سامسونگ ام 01 اس، اندروید 9 است و از رابط کاربری One UI Core نسخه 1.1 بهره خواهد برد. پیش بینی می شود آپدیت 10 اندروید نیز برای این گوشی منتشر شود. برای این گوشی علاوه بر اتصالات معمول، رادیو FM هم قابل دسترس خواهد بود. گوشی Galaxy M01s از دو نانو سیمکارت به صورت همزمان پشتیبانی کرده و امکان استفاده از اینترنت 4G برای هر دو نانو سیمکارت وجود خواهد داشت. ضخامت این گوشی 7.80 میلی متر است و وزن آن 168 گرم است. دوربین اصلی این گوشی سامسونگ از دو حسگر 13 مگاپیکسلی برای لنز اصلی بهره می برد و دوربین تشخیص عمق آن نیز 2 مگاپیکسل خواهد بود. گلکسی ام 01 اس  دارای 3 گیگابایت حافظه رم بوده و 32 گیگابایت هم حافظه داخلی دارد. از طریق اتصال میکرو اس دی می توان حافظه آن را تا 512 گیگابایت ارتقا داد.

عضو جدید سری ام سامسونگ ام 01 اس

گوشی M01s عضو جدید خانواده گلکسی سامسونگ

شباهت های زیادی بین گوشی M01s با مدل قبلی یعنی Galaxy M01 وجود دارد، اما فقط تفاوت های جزئی بین آن ها وجود دارد. به طور مثال پردازنده به کار رفته در M01 از نوع اسنپدراگون 439 است و دوربین سلفی آن حسگر ضعیف تری نسبت به مدل جدید دارد و نمایشگر آن نیز 0.5 اینچ از مدل M01s کوچکتر است. اما در عوض مدل قبلی از اندروید 10 پشتیبانی می کند و رابط کاربری آن نیز One UI بوده است. باتری گوشی اقتصادی Galaxy M01s سامسونگ از باتری 4000 میلی آمپر بهره می برد که می تواند در طول روز نیاز کاربر را به فعالیت های سنگین با گوشی موبایل پاسخگو باشد. این مدل در رنگ های خاکستری و آبی  عرضه می شود و از هم اکنون با قیمت 133 دلار به صورت خرید آنلاین و یا فیزیکی از طریق فروشگاه های سامسونگ قابل دسترس خواهد بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. ستایش

    جولای 19, 2020 در 2:30 ب.ظ

    گوشی Galaxy M01s موبایل کوچیک و جمع و جوریه و امکاناتش خب قطعا از مدل قبلی یعنی Galaxy M01 بیشتره، امیدوارم دوربینش هم خوب باشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار