تبلت

سرفیس پرو 8 مایکروسافت رونمایی شد

مایکروسافت بالاخره از تبلت سرفیس پرو 8 رونمایید کرد. جدیدترین تبلت مایکروسافت با طراحی جذاب همیشگی مایکروسافت و با ویژگی های یک لپ تاپ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بدون شک سرفیس های مایکروسافت از محبوب ترین تبلت های موجود در بازار هستند. سرفیس پرو به عنوان سرآمد این تبلت ها چند سالی است که جزء بهترین محصولات مایکروسافت قرار گرفته است. حالا مایکروسافت Surface Pro 8 به عنوان یک تبلت دو در یک، هم به عنوان یک لپ تاپ و هم به عنوان یک تبلت به بازار عرضه خواهد شد. از سال 2014 تا حالا سرفیس پرو 8 برترین ارتقاء ها را چه در ویژگی های فنی و چه در ویژگی های ظاهری از آن خود کرده است.

تبلت جدید مایکروسافت

لیست قیمت تبلت مایکروسافت

تبلت مایکروسافت Surface Pro 8 و ویژگی های آن

اولین جزئیات در خصوص اندازه نمایشگر است. این تبلت فقط کمی کوچکتر از یک لپ تاپ معمولی اندازه دارد. نمایشگر 13 اینچی آن، فضای کافی برای مشاهده با کیفیت ترین جزئیات هر چیزی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این نمایشگر 120 هرتزی حاشیه های کمتری نسبت به مدل های قبلی دارد و با پشتیبانی از تاندربولت 4 عرضه می شود. صفحه کلید این سرفیس مایکروسافت به گونه ای طراحی شده است که قلم سرفیس اسلیم پن 2 می تواند در آن قرار گیرد و به گونه ای پنهان شود. در مقایسه با مدل های قبلی، سرفیس پرو 8 تمام ویژگی های خوب سرفیس پرو ایکس را دارد و همزمان از ویژگی های جدیدی نیز پشتیبانی می کند.

نرخ رفرش ریت صفحه نمایش به صورت پیش فرض بر روی 60 هرتز قرار گرفته است اما برای برخورداری از کیفیت بالاتر صفحه نمایش می توان آن را بر روی 120 هرتز قرار داد. لمس گزینه ها بر روی صفحه نمایش تجربه کاربری جدیدی است که با همراهی Dynamic Refresh Rate تجربه روان تری را در اختیار کاربر قرار می دهد. نمایشگر تبلت در این مدل قابلت نمایش تصاویر با کیفیت 4K را دارد.

تبلت مایکروسافت Surface Pro 8 و ویژگی های آن

صفحه کلید خاص تبلت سرفیس پرو 8

سرفیس پرو ۸ از یک صفحه کلید جدید برخوردار است. صفحه کلید در این تبلت فضایی برای تعبیه‌ قلم Slim Pen 2 دارد. به این صورت که قلم در این قسمت پنهان می ‌شود و کاربر با کشیدن صفحه کلید به سمت پایین می ‌تواند به آن دسترسی پیدا کند. این صفحه کلید و قلم مشابه همان لوازم جانبی هستند که در سرفیس پرو X به کار رفته بودند. این قلم شارژی در موقع کار، حس کار کردن با یک قلم واقعی را به کاربر می دهد و برای انجام کارهای گرافیکی موارد استفاده فراوانی دارد.

صفحه کلید خاص تبلت سرفیس پرو 8

سرفیس پرو ۸ با پردازنده‌  نسل ۱۱ اینتل با ۴ هسته‌ پردازشی و ۸ تا ۳۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. این ویژگی ها سبب می شود تا بالاترین سرعت را در کنار دیگر ویژگی ها بتوان استفاده کرد. مدل پایه این محصول از ۸ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ داخلی بهره می ‌برد و بالاترین مدل 32 گیگابایت حافظه‌ رم و ۱ ترابایت حافظه را پشتیبانی خواهد کرد. طول عمر باتری این تبلت مایکروسافت هم 16 ساعت اعلام شده است که با توجه به سخت افزار قدرتمند و پردازش بالای تصویر منطقی به نظر می رسد. این محصول جدید مایکروسافت از دو هفته آینده به طور رسمی به فروش می رسد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا