Connect with us

سری جدید بازی شنمو دارای هیجانی تازه برای گیمرها

منتشر شده

در

سری جدید بازی شنمو دارای هیجانی تازه برای گیمرها

برای بسیاری از گیمرها و بازیکنان حرفه ای، معرفی و عرضه قسمت سوم از سری محبوب شنمو (Shenmue) یک رویا بود که در نهایت هم اکنون این رویا به حقیقت پیوست است. از زمان انتشار بازی Shenmue 2 تاکنون هیچ یک از گیمرها انتظار معرفی و عرضه قسمت سوم را نداشتند چرا که مدت زمان زیادی از زمان انتشار Shenmue 2 گذشته بود. اما در هر حال انتظارها به پایان رسیده و بازی بسیار محبوب و پر طرفدار Shenmue 3 به همگان معرفی شد.

سری جدید بازی شنمو 3

لیست قیمت بازی پلی استیشن

داستان بازی Shenmue 3 به گونه این طراحی شده است که این داستان درست بلافاصله پس از پایان بازی  Shenmue 2 آغاز می‌ شود. بر اساس آنچه که از روند گیم پلی بازی Shenmue 3 موجود می باشد، شخصیت اصلی بازی یعنی ریو هازوکی، قرار است در طول بازی احساس گرسنگی کند و بدین ترتیب او نیاز دارد تا تغذیه کند.

داستان پردازی دقیق و هدفمند در سری جدید بازی شنمو :

یکی از ویژگی های جذاب و سرگرم کننده گیم پلی بازی Shenmue 3 این است که کاراکتر اصلی باید از فروشگاه ‌ها غذا بخرد و خودش را سیر نگه دارد. ریوهازوکی با خوردن غذا و تغذیه کردن نوار سلامتی خود را بازیابی و پر می کند و بدین ترتیب پایگاه های غذا و غلات به عنوان جایگاه هایی برای ریکاوری سلامتی ریو هازوکی در نظر گرفته شده اند.

بازی شنمو 3 جدید برای گیمرها

همانند دو نسخه قبل، در مبارزات، ریوهازوکی از تکنیک های قدرتمند و مهارتی استفاده می کند و گیمر می تواند به راحتی تمام با ترکیب الگوی استفاده از دکمه های گیم پد، تکنیک ها و مهارت های قدرتی متنوعی را حین مبارزه خلق کند. بنابراین آن دسته از گیمرهایی که دو نسخه قبل از سری محبوب و پر طرفدار شنمو را بازی نکرده اند، کار دشواری را در پیش رو نخواهند داشت و به آسانی خواهند توانست مبارزات تکنیکی، مهارتی و کاملا قدرتی را در طول گیم پلی بازی به اجرا در آورند.

بازی شنمو 3 مناسب پلی استیشن 4

هنرها و تکنیک های رزمی ریو هازوکی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته‌ی اول آ‌نهایی هستند که باعث می‌ شوند ریو بتواند قدرتش را افزایش دهد که این دسته در منو انگلیسی بازی با عبارت استقامت (Endurance) شناخته می‌ شود. دسته‌ بعدی نیز تکنیک ‌های مبارزه‌ ی ریو می باشد، ترکیب این دو ویژگی در طی مبارزات بازی بسیار مهم است. بازی بسیار محبوب Shenmue 3 قرار است در تاریخ 19 نوامبر 2019 برای پلتفرم های PC و پلی استیشن PS4 روانه بازارهای جهانی شود.

لیست قیمت بازی های کامپیوتری

ا دیدگاه

  1. ایمان

    ژوئن 24, 2019 در 9:39 ق.ظ

    من سری 2 بازی شنمو رو بارها بازی کردم واقعا خیلی جالب هیجان برانگیز امیدوارم Shenmue 3 هم مثل سری قبل داری افکت های تصویری خوبی باشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار