Connect with us

سری جدید لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی بی نظیر در اجرای بازی

منتشر شده

در

سری جدید لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی بی نظیر در اجرای بازی

شرکت MSI جدیدترین لپ تاپ های پیشرفته ای را برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 تایوان رونمایی نمود. این لپ تاپ های حرفه ای مخصوص بازی ام اس آی که قرار است با نام های GT76 Titan و GE65 Raider راهی بازار لپ تاپ شوند، بسیاری از حاضرین را شگفت زده کردند.

لپ تاپ های مخصوص بازی بی نظیر ام اس آی

لیست قیمت لپ تاپ

علاوه بر این، شرکت MSI اخیرا به عنوان برند معتبر، به دلیل استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت و توسعه لپ تاپ های فوق پیشرفته در اروپا رتبه بندی شده بود. براساس گزارشات و تجزیه و تحلیل های آماری، این کمپانی به عنوان بزرگترین عرضه کننده لپ تاپ های بازی در سطح جهان نیز شناخته شده است.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GT76 Titan جایگزین کامپیوتر های مخصوص بازی :

لپ تاپ GT76 Titan اگرچه در گروه لپ تاپ های بازی قرار گرفته است، اما به دلیل داشتن کارایی و عملکرد بالا، می تواند جایگزین خوب و مناسبی برای سیستم های کامپیوتری و پلتفرم دسکتاپ باشد؛ این لپ تاپ مخصوص بازی ام اس آی حتی می تواند نیازهای گیمرها و بازیکنان حرفه ای را برآورده کند؛ همچنین جدیدترین استانداردهای اجرایی را با استفاده از پردازنده حرفه ای اینتل Core i9-9900K و پردازشگر 5.0 گیگاهرتز در تمامی 8 هسته و کارت گرافیک فوق پیشرفته سری RTX 2080 انویدیا به ارمغان می آورد.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی gt76 titan

دمای تمامی تراشه ها و قطعات سخت افزاری لپ تاپ ام اس آی GT76 Titan با Cooler Boost Titan منحصر به فرد MSI (سیستم خنک کننده) که دارای 4 فن و 11 لوله خنک کننده است، به پایین ترین سطح خود می رسد؛ همچنین این سیستم خنک کننده می تواند 2.25 برابر جریان هوا را در زمان اجرای بازی های سنگین تولید کند تا دمای لپ تاپ متعادل شود.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی GE65 Raider بی نظیر در سرعت :

سرعت و قدرت همیشه در خط مقدم بازی قرار دارد؛ در همین راستا، کمپانی MSI لپ تاپ مخصوص بازی GE65 Raider با مجهز کردن به آخرین قطعات سخت افزاری قدرتمند راهی بازار لپ تاپ کرده است، تا بتواند نیاز گیمرها را در حین بازی برطرف نماید، بدین ترتیب آخرین نسل از کارت گرافیک های RTX و پردازنده نسل نه اینتل Core i9، GE65 به آسانی می تواند عناوین بازی های AAA را در نهایت سرعت اجرا کنند.

لپ تاپ گیمینگ ام اس آی ge65 raider

علاوه بر این، صفحه نمایش نازک فوق العاده سریع IPS 240 هرتزی این لپ تاپ تضمین تصویر شارپ و واضح را برای گیمرها به ارمغان می آورد؛ همچنین طراحی دو تکه ای قسمت پایین لپ تاپ، با الهام از موضوع اژدها، جهت ایجاد تهویه مناسب و جلوگیری از گردش هوای گرم تعبیه شده است.

لیست قیمت لپ تاپ ام اس آی

ا دیدگاه

  1. ali

    آگوست 29, 2019 در 7:12 ب.ظ

    بی همتا هست تو محصولات گیمینگ فقط msi

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار