موبایل

شبکه اینترنت 5G موجود در گوشی سامسونگ گلکسی S10

شبکه اینترنت 5G در کنار جدیدترین گوشی هوشمند های روز دنیا به عنوان دو قطب قدرتمند برای انتقال سریع داده های حجیم و پر محتوا شناخته شده اند. البته این موضوع صرفا برای اشخاصی که از توانایی های مالی بالقوه ای برخوردار هستند حائز اهمیت است.

شبکه اینترنت 5g

لیست قیمت گوشی موبایل

در حالت کلی و از نظر عموم مردم هیچ دلیلی برای خرید گوشی موبایل با قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت 5G در این مرحله از زمان ندارند چرا که این سرویس فعلا تنها در چند شهر و چند منطقه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد، و شاید مدت ها بعد این سرویس شبکه اینترنت در تمام نقاط جهان آماده بهره برداری شود.

گوشی موبایل های مجهز به شبکه اینترنت 5G :

کمپانی بزرگ سامسونگ به تازگی جدیدترین مدل از سری محبوب و پرچمدار خود یعنی گلکسی S10 را روانه بازار کرده است. این مدل از گوشی های سامسونگ از شبکه پر سرعت اینترنت 5G پشتیبانی می کنند. البته گوشی های دیگری مانند Moto Z3 نیز از شبکه 5G پشتیبانی می کنند، اما شما برای بهره گیری از شبکه 5G در گوشی Moto Z3 نیاز به اضافه کردن یک افزودنی خاص به گوشی موبایل هستید.

شبکه اینترنت 5g در گوشی سامسونگ

با این حال قیمت 1،299 دلار برای گوشی هوشمند Galaxy S10 5G آیا قیمت معقول و منطقی است؟ در چند شهر که خدمات شبکه 5G در آن مناطق ارائه می شود چه میزان سرعت را می توان انتظار داشت؟ خوشبختانه، بعضی از نشریات فنی به تازگی پرچمدار جدید سامسونگ را به آزمایش گذاشته اند تا به ما در پاسخ به این پرسش ها بیشتر کمک کنند.

در مرکز شهر شیکاگو، نشریه فنی Digital Trends هرگز سرعت اینترنت برنامه Speedtest را زیر 550 مگابیت در ثانیه ندید و سریعترین میزان آن 1.35Gbps بود. نشریه فنی CNET اعلام کرد سرعت آن از 400Mbps بالاتر از 1Gbps متغیر بوده است. نشریه فنی TechRadar با سرعت حداكثر 1.385 گیگابیت در ثانیه و PC Mag با سرعت 1.17 گیگابیت در ثانیه آزمایش كردند.

گوشی موبایل های مجهز به شبکه اینترنت 5g

با توجه به اینکه یکی از مراکز رشد و ارتقا شبکه اینترنت 5G شهر شیکاگو است نتایج آزمایشات در دفعات تکرار بسیار متناقض بود. با استفاده از تکنولوژی موج میکرومتری می توان سرعت بسیار بالایی را با نرخ تاخیر کم فراهم کرد اما این سرعت دارای محدوده کم و نفوذ ضعیف می باشد. بنابراین در صورتی که شما نزدیک و در خط مستقیم شبکه 5G قرار بگیرید می توانید از خدمات شبکه اینترنت 5G بهره مند شوید در غیر اینصورت سرعت اینترنت 5G را دریافت نخواهید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا