Connect with us

طراحی جدید گوشی موبایل شیائومی 12

منتشر شده

در

طراحی جدید گوشی موبایل در شیائومی 12

مدتی است که خبرها درباره گوشی جدید شیائومی منتشر می شود و حکایت از یک طراحی جدید دارد. شیائومی در ابداع مدلهای جدید دست و دلبازانه عمل می کند و برای همین دیدن طراحی های جدید از این برند دور از انتظار نیست. حالا با نزدیک شدن به پایان سال و رقابت برندهای مختلف بر سر عرضه گوشی هایشان، عکس هایی از گوشی هوشمند شیائومی 12 منتشر شده است. در این عکس ها ما ظاهرا با یک طراحی جدید روبرو هستیم که از سخت افزار خوبی پشتیبانی می کنند.

به جز سری گوشی های تاشو، تقریبا ظاهر تمام گوشی های موبایل به هم شبیه شده است که تفاوتهای اندکی در جزئیات دارند. اما شیائومی امیدوار است بتواند این نظم را به هم بزند. در حال حاضر شیائومی سومین رده را در بین تولیدکنندگان گوشی موبایل در جهان دارد و این جایگاهی است که با نوآوری های این برند به دست آمده است.

معرفی پرچمدار جدید شیائومی با طراحی متفاوت

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

لبه های خمیده در گوشی شیائومی 12

در عکس های منتشر شده، اینطور که به نظر می رسد این مدل جدید گوشی موبایل شیائومی، دارای انحنا در لبه ها و بدنه می باشد. این طراحی ظاهری اگر در نهایت به نتیجه برسد می تواند مشتریان زیادی را به خود جلب کند. چرا که عده زیادی از کاربران به ظاهر گوشی موبایل خود اهمیت زیادی می دهند. در شایعاتی که در مورد این گوشی منتشر شده است، گفته شده نمایشگر این مدل از نوع امولد است و رفرش ریت بالاتری را نسبت به مدل های قبلی پشتیبانی می کند.

تراشه به کار رفته در سری 12 گوشی موبایل شیائومی هم احتمالا از برند کوالکام است که بدون شک از جدیدترین تراشه های این برند استفاده خواهد شد. شارژر سریع 67 وات و حسگر اثر انگشت بر روی صفحه از دیگر ویژگی هایی است که در این گوشی پرچمدار شیائومی به کار خواهد رفت.

لبه های خمیده و غیر معمول در ظاهر گوشی شیائومی 12

ویژگی های دوربین گوشی موبایل جدید شیائومی 12

همانطور که گفته شد تراشه های کوالکام در این مدل جدید از گوشی موبایل به کار خواهد رفت که احتمالا شامل اسنپدراگون  898 و شاید مدل جدید تر آن باشد. پنل دوربین در این گوشی Xiaomi یک پنل چهارگانه پیش بینی خواهد شد. این گوشی احتمالا در دو مدل استاندارد و اولترا خواهد بود. مجموعه دوربین گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی GN5 سامسونگ به همراه سه دوربین 48 مگاپیکسلی دیگر عنوان شده است. پیش بینی می شود یکی از این دوربین‌ ها، لنز فوق عریض نیز خواهد داشت. حداکثر زوم این گوشی هم باید ۱۲۰ برابر برای عکس (مانند گوشی می ۱۱ اولترا) و ۱۵ برابر برای ضبط ویدیو باشد.

ویژگی های دوربین در گوشی موبایل جدید شیائومی 12

هنوز از نام این مدل هم مانند دیگر اطلاعات منتشر شده آن، مطمئن نیستیم. اما تا اینجای کار احتمالا مانند سری های پیش، این مدل هم در دو سطح به بازار روانه خواهد شد. این سری هم مانند سری نوت، از پرچمداران شیائومی هستند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار