راهنمای خریدراهنمای خرید تجهیزات گیمینگ

عرضه کنسول بازی سگا جنسیس مینی به همراه 40 بازی به زودی

کنسول بازی سگا جنسیس مینی بالاخره با یک سال تاخیر به همراه 40 بازی معرفی شد و قرار است در سپتامبر 2019 به طور رسمی در بازارهای جهانی فروخته شود، البته اولین نسخه Sega Genesis در سال 1989 در ژاپن در دسترس علاقمندان قرار گرفت.

کنسول بازی سگا جنسیس مینی

نگرانی شرکت Sega در زمینه کیفیت و اجرای بازی در کنسول بازی سگا جنسیس مینی سبب شد، این محصول با تاخیر یک ساله رونمایی شود، اما ارائه 40 بازی به همراه آن توانست مدت زمان تاخیر را جبران نماید.

کنسول بازی سگا جنسیس مینی معرفی شد

لازم به ذکر است نسخه اول کنسول بازی 16 بیتی سگا جنسیس در سال 1989 در ژاپن در دسترس گیمرها قرار گرفت؛ هم اکنون بعد از 31 سال شرکت Sega نسخه مینی آن را به طرفداران خود معرفی نمود. با توجه به اسم Sega Genesis Mini نیز می توان گفت تنها تفاوت این محصولات در اندازه آنها خواهد بود، که البته مدل مینی می تواند فروش بهتری را در بازار کنسول بازی از آن خود کند.

کنسول بازی سگا جنسیس مینی به همراه 40 بازی

متاسفانه اطلاعات کاملی درباره سخت افزار سگا جنسیس مینی توسط کمپانی Sega اعلام نشده، اما طبق ویژگی های منتشر شده این کنسول بازی دارای یک پردازنده کم مصرف مبتنی بر ARM می باشد و خروجی پورت USB و HDMI نیز بر روی آن تعبیه شده است.

کمپانی سگا در واقع کنسول بازی جدید خود را با نام مگا درایو مینی معرفی نمود، این نام در اروپا شناخته شده ولی در ایالات متحده آمریکا با نام جنسیس فروخته خواهد شد، که احتمالا با همین اسم در بازارهای جهانی عرضه شود.

بازی های کنسول بازی سگا جنسیس مینی

بازی های کنسول بازی سگا جنسیس مینی معرفی شدند :

هم اکنون شرکت سگا 10 بازی از 40 بازی موجود کنسول Genesis Mini را معرفی کرده است، که شامل بازی های Sonic the Hedgehog، Ecco the Dolphin،Castlevania ،Bloodlines ، Space Harrier 2 ، Shining Force، Dr.Robotnik’s Mean Bean Machine، ToeJam & Earl، Comix Zone، Altered Beast و Gunstar Heroes می باشد؛ مابقی آنها نیز طی ماه های آینده معرفی خواهد شد.

قیمت کنسول بازی سگا جنسیس مینی

کنسول بازی سگا جنسیس در 19 سپتامبر 2019 (28 شهریور 98) راهی بازار کنسول بازی خواهد شد، و قیمت پکیج این کنسول با یک کنترلر در بازار ژاپن برابر با 60 دلار اعلام شده است و پکیج دو کنترلر نیز با 20 دلار گران ‌تر فروخته خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قیمت کنسول بازی سگا جنسیس مینی به همراه 40 بازی برابر با 60 دلار!!! یا باید هزینه ای جداگانه برای بازی ها پرداخت کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا