گجت

عینک هوشمند آفتابی ترندلودر آلفا با قابلیت فیلمبرداری

اغلب گجت های پوشیدنی، سلامتی فرد را مورد بررسی قرار می دهند، اما برخی از گجت های هوشمند هستند، که با داشتن عملکردی متفاوت نظر بسیاری از کاربران و حتی خریداران را به راحتی جلب می کنند، چرا که عملکرد منحصر به فرد آنها می تواند کارایی جدیدی نسبت به سایر محصولات داشته باشد.

عینک هوشمند آفتابی ترندلودر آلفا

لیست قیمت هدست واقعیت مجازی

در همین راستا یکی از کمپانی های بازار گجت با معرفی جدیدترین عینک هوشمند خود توانست نظر بسیاری از افراد مخصوصا جوانان را جلب کند، چرا که این عینک هوشمند با داشتن شیشه های دودی کاملا شبیه یک عینک دودی بوده با این تفاوت که می تواند از محیط اطراف عکسبرداری یا فیلمبرداری نماید.

ویژگی عینک هوشمند آفتابی ترندلودر alpha

کمپانی گوگل هم یکی از شرکت های تولید کننده عینک هوشمند محسوب می شود، ولی مدت زمان طولانی است که عینک هوشمند جدیدی را راهی بازار گجت نکرده است، شرکت ترندلودر نیز با معرفی عینک هوشمند Alpha توانست یکی از رقبای Google شناخته شود، البته از نظر ظاهری آلفا شبیه به عینک Snap Spectacles بوده و هیچ شباهتی به عینک گوگل گلس گوگل ندارد.

عینک هوشمند ترندلودر آلفا با قابلیت اشتراک گذاری فیلم در اینستاگرام :

عینک هوشمند Trendloader Alpha Smart Sunglasses قادر است پس از فیلمرداری، محتوا را در برنامه های مجازی چون اینستاگرام Share کند، البته کمپانی ترلندلودر این عینک هوشمند را به گونه ای طراحی کرده که کاملا شبیه عینک دودی بوده و اگر از آن استفاده کنید کسی متوجه اینکه شما عینک هوشمند زده اید نخواهد شد.

یکی از ویژگی های جوان پسندانه عینک هوشمند Alpha به این صورت است که می‌ تواند استریم زنده محتوا را زمانی که درحال قدم زدن در خیابان‌ ها، پارک و… هستید با سایر کاربران در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد؛ البته وجود اسپیکر داخلی و یک میکروفون به شما این فرصت را می دهد توسط فرمان صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی، با دستیارهای دیجیتالی داخل گوشی موبایل خود در ارتباط باشید.

قیمت عینک هوشمند آفتابی ترندلودر alpha

شیشه های دودی عینک هوشمند ترندلودر آلفا شاید برای بسیاری از افراد خوشایند نباشد چرا که در جاهای تاریک یا شب نمی توان از این گجت پوشیدنی استفاده نمود، تاریخ فروش این عینک هوشمند هنوز توسط کمپانی سازنده اعلام نشده ولی با توجه به اطلاعات اعلام شده در سایت IndieGogo این محصول در پاییز امسال راهی بازار گجت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا