Connect with us

عینک هوشمند Tencent با قابلیت ضبط ویدئو

منتشر شده

در

عینک هوشمند Tencent با قابلیت ضبط ویدئو

کشور چین با داشتن بزرگترین کمپانی‌ های تولید کنند قطعات آی تی توانسته بازار خوبی را برای خود خلق کند. شرکت Tencen یکی از بزرگترین شرکت ‌های تکنولوژی محور چینی است که به تازگی عینک هوشمند جدیدی را با نام Weishi به خریداران و کاربران معرفی کرده است.

عینک هوشمند tencen weishi

عینک هوشمند Weishi از نظر ظاهری شباهت زیادی به عینک های Spectacles کمپانی اسنپ دارد، اما در قسمت جلویی آن دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است که می تواند ویدئو های کوتاهی با رزولوشن اچ پی 720p یا 1080pفیلمبرداری نماید. البته شاید الگو قرار دادن عینک‌ های Spectacles اسنپ چندان انتخاب هوشمندانه‌ای برای عینک هوشمند Weishi نباشد، چرا که این عینک ‌ها فروش خوبی را در بازار گجت نداشته اند و شرکت اسنپ با عرضه‌ اولین نسل آنها، 40 میلیون دلار ضرر کرد.

عینک هوشمند tencen weishi دارای دوربین حرفه ای

یکی از تفاوت های عینک هوشمند Weishi با عینک Spectacles اسنپ، نداشتن حلقه‌ زرد رنگ دور قاب است؛ کمپانی Tencen این عینک هوشمند جدید خود را به گونه ای طراحی کرده که مدل گربه ای را برای کاربران تداعی می کند با این وجود می توان گفت این عینک هوشمند بیشتر شبیه به نسل دوم عینک‌ های Spectacles اسنپ خواهد بود.

عینک هوشمند Tencen Weishi علاوه بر ویژگی فیلمبرداری دارای قابلیت‌ هایی نظیر کنترل از راه دور، حالت های فیلمبرداری مختلف، پخش زنده، پشتیبانی از بلوتوث و آپلود مستقیم به اپلیکیشن Weishi می باشد تا کاربران بتوانند راحت تر با ان کار کنند.

عینک هوشمند tencen weishi

نام این عینک‌ هوشمند یعنی Weishi در زبان ماندارین نمایش‌های کوتاه معنی می‌ دهد و بیشتر نوجوانان چینی را هدف قرار داده تا آنها از این عینک برای فیلمبرداری ویدئو‌ های کوتاه و استفاده در شبکه‌ های اجتماعی مختلف استفاده کنند.
به همین منظور شرکت Tencen همانند رقبای چینی خود یعنی TikTok اپلیکیشن مشابهی برای اشتراک گذاری ویدئو‌های کوتاه طراحی کرده تا از محبوبیت پلتفرم‌های این چنینی استفاده شود و فروش بالایی را برای عینک‌ هایش رقم زند. طبق خبر های منتشر شده عینک‌ هوشمند Weishi قرار است از 20 آبان ماه به بازار گجت عرضه شود.

2 دیدگاه

  1. کلینیک زارعی

    نوامبر 10, 2018 در 3:59 ب.ظ

    عالیه
    چه مدت بعد ممکنه به بازار ایران بیاد؟

  2. حدادی

    نوامبر 5, 2018 در 11:12 ق.ظ

    قابلیت فیلمبرداری عینک هوشمند Tencen Weishi فوق العادست کاش به بازار گجت ایران هم عرضه می شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار