Connect with us

جایگاه اول فروش جهانی در تصرف تلویزیون های SUHD سامسونگ

منتشر شده

در

جایگاه اول فروش جهانی در تصرف تلویزیون های SUHD سامسونگ

جایگاه اول فروش جهانی در تصرفتلویزیون های SUHD سامسونگبوده و امسال نیز سامسونگ برای نهمین سال پیاپی به عنوان پرفروش ترین تلویزیون جهان معرفی شده بود. این در حالی بود که تلویزیون های SUHD این کمپانی هنوز به طور کامل لانچ نشده بودند.سامسونگ تبلیغات بسیار زیادی برای SUHD خود کرده بود که با استفاده از نقاط کونتامی،رنگ های بی نظیری را تولید میکنند.بزرگترین رقیب سامسونگ،الجی نیز با معرفی سری جدیدتلویزیونهایOLED های خود توانست به فروش مناسبی دست پیدا کند.اما اخبار رسیده از بازارهای آمریکا و اروپا، پیروزی مطلق SUHD های سامسونگ را نشان میدهد.
جایگاه اول فروش جهانی در تصرف تلویزیون های SUHD سامسونگ
بنا بر گزارش موسسه GFK از ماه مه تا کنون 53.5% از کل فروش شمال آمریکا و 50% از کل فروش تلویزیون های اروپا متعلق به سامسونگ و در راس آنها تلویزیون های SUHD بوده است.در حال حاضر از ابتدای امسال تا کنون تلویزیون های سامسونگ مجددا در صدر جدول پرفروش ترینتلویزیونهای دنیا قرار گرفته اند.یکی از مهمترین دلائل این پیروزی،لانچ مدل های ارزان قیمت SUHD مانند سری JS7000 بوده است.سامسونگ طی یک تصمیم گیری مهم،تمام تلویزیون های SUHD و HI-END خود را به تکنیک HDR مجهز کرده و همین دو عامل به خودی خود تاثیر بسزایی در فروش این برند در سطح جهان دارد.
جایگاه اول فروش جهانی در تصرف تلویزیون های SUHD سامسونگ
این در حالی است که سونی در تاریخ 24 جولای تلویزیون گران قیمت و باریک خود یعنی X90C را به بازار عرضه کرد.همانطور که قبلا هم در مورد این مدل مطالبی را منتشر کرده بودیم،X90C به باریکی یکگوشی موبایلآیفون است اما هنوز هم از تکنیک LCD بهره میبرد و با قیمت گزافی عرضه میشود.

ا دیدگاه

  1. Nima 90

    ژوئن 29, 2016 در 7:47 ب.ظ

    تلویزیون های SUHD سامسونگ جزو بهترین تلویزیون های عرضه شده در دنیاست. این سری جدید تلویزیون های سامسونگ با نام SUHD نیز غوغایی در بازار کرده. پس از عرضه ی مدل های مختلف از تلویزیون های خمیده این شرکت اکنون نوبت به سری جدید این نوع تلویزیون هاست و شرکتی مثل سامسونگ قطعا جزو محبوب ترین برند هاست که توانسته جایگاه اول را در فروش جهانی تصرف کند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار