Connect with us

فروش تلویزیون سامسونگ سری MU با قیمت مناسبی آغاز شد

منتشر شده

در

فروش تلویزیون سامسونگ سری MU با قیمت مناسبی آغاز شد

فروش تلویزیون سامسونگ سری MU با قیمت مناسبی آغاز شد و این تلویزیون ها که در اندازه های 40 و 82 قابل عرضه می باشند از کیفیت اولترا 4K نیز پشتیبانی می ‌کنند همچنین به زودی به لیست قیمت تلویزیون های سامسونگ افروده خواهند شد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

تلویزیون سامسونگ سری MU

لیست قیمت تلویزیون

تلویزیون ‌های 4K علاوه بر کیفیت بالا، قیمت بالایی نیز دارند. سری جدید تلویزیون‌ های MU سامسونگ، علاوه بر کیفیت بالا، با قیمت مناسبی عرضه می ‌شوند. سامسونگ قیمت نسخه‌ ی سال 2017 تلویزیون‌ های MU را که از کیفیت اولترا 4K پشتیبانی می ‌کنند، اعلام کرد. این تلویزیون ‌ها در اندازه ‌های بین 40 تا 82 اینچ عرضه می ‌شوند و از HDR نیز پشتیبانی می ‌کنند.

تلویزیون سامسونگ سری MU

سری MU تلویزیون‌‌ های سامسونگ دارای امکانات و ویژگی‌ های مختلفی هستند. به عنوان مثال، ارزان ‌ترین مدل، تلویزیون ‌های سری MU 6 هستند که تنها رابط کاربری هوشمند سامسونگ و کنترل هوشمند دارند. اما تلویزیون سامسونگ سری MU 9 علاوه بر رابط و کنترل هوشمند، از یک لایه ضد انعکاس روی نمایشگر بهره می ‌برند و رنگ ‌ها را با شدت بیشتری نشان می ‌دهند.

تلویزیون سامسونگ سری MU

سری MU 6 از قیمت 549 دلار و سری MU 9 از قیمت 1999 دلار شروع می ‌شوند. گرچه این تلویزیون‌ ها، ارزان هستند، اما ارزان ‌ترین تلویزیون‌ هایی نیستند که از 4K و HDR پشتیبانی می‌ کنند. به عنوان مثال، تلویزیون‌ های سری E ویزیو در اندازه 55 اینچ تنها 550 دلار قیمت دارند.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد تلویزیون سامسونگ برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

2 دیدگاه

  1. سردار

    آگوست 23, 2017 در 8:02 ب.ظ

    سلام من خواهان و خریدار صفحه تلویزیون فلکسی بل هستم در اندازهای مختلف در صورتی که میتونید به من کمک کنید لطفا با من تماس بگیرید ۰۹۱۳۴۰۵۰۱۵۲ میرزاده

  2. livd

    آوریل 9, 2017 در 9:39 ق.ظ

    تلویزیون سامسونگ سری MU به نسبت تلویزیون های قبلی سامسونگ قیمت خوب و مناسبی داره امیدوارم تلویزیون samsung با همین قیمت هم وارد بازار های صوت و تصویر بشه.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار