گجت

دستبند هوشمند شیائومی می بند 4 دارای صفحه نمایش رنگی

دستبند هوشمند شیائومی می بند 4 در ماه های آینده معرفی و عرضه خواهد شد، یکی از ویژگی های مشتری پسند این دستبند سلامتی وجود صفحه نمایش رنگی است که آن را نسبت به سایر دستبند هوشمند های ورزشی و تناسب اندام شیائومی متمایز می نماید.

اخیرا در وب سایت رسانه ای چینی CNMO تصاویر جدیدی از دستبند هوشمند شیاوئومی Mi Band 4 به اشتراک گذاشته شده است، با توجه به تصاویر منتشر شده دستبند Mi Band 4 از لحاظ ظاهری چندان تفاوتی با نسخه قبلی یعنی Mi Band 3 ندارد، جز اینکه Mi Band 4 مجهز به یک صفحه نمایش رنگی و یک رابط کاربری متفاوت (User interface) می باشد.

دستبند هوشمند شیائومی می بند 4

ویژگی های منتشر شده نشان می دهد دستبند هوشمند Mi Band 4 دارای یک باتری 135 میلی آمپری برای مدیریت بهتر و بهینه میزان مصرف صفحه نمایش رنگی است، در صوتی که دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 3 به باتری 110 میلی آمپری مجهز شده بود.

فروش دستبند هوشمند شیائومی می بند 4 در دو نسخه متفاوت:

دستبند هوشمند ورزشی و تناسب اندام شیائومی Mi Band 4 در دو نسخه متفاوت از یکدیگر معرفی و عرضه خواهند شد. یکی از ورژن های Mi Band 4 نیز مجهز به NFC خواهد بود، البته گفته می شود این نسخه به صورت منحصر به فرد فقط در کشور چین عرضه می شود و برای سایر بازار های گجت نسخه بدون NFC عرضه خواهد شد بنابراین کاربران این نسخه نمی توانند پرداخت های بدون تماس را انجام دهند.

دستبند هوشمند شیائومی می بند 4 رونمایی شد

در حالی که این روزها دستبند ها و ساعت هوشمند ها به موفقیت تجاری چشمگیری دست پیدا نکرده اند، به نظر می‌رسد که کمپانی بزرگ شیائومی از فروش دستبند ورزشی هوشمند خود راضی بوده و به همین دلیل قصد دارد تا Mi Band 4 را به زودی روانه بازار گجت کند. بر اساس آمار منتشر شده، میزان سود خالص سالانه شرکت Huawei به لطف فروش شگفت انگیز دستبندهای هوشمند Mi Band و ساعت‌ های هوشمند خانواده Amazfit، در 2018 حدود 80 درصد افزایش یافته است.

قیمت دستبند هوشمند شیائومی می بند 4

با توجه به اینکه به زمان معرفی و عرضه رسمی دستبند هوشمند شیائومی Mi Band 4 نزدیک می شویم انتظار می رود اخبار، اطلاعات و جزییات بیشتری تا روز معرفی رسمی این دستبند بدست بیاوریم. خبرهای جدید در رابطه با دستبند هوشمند شیائومی می بند 4 متعاقبا منتشر خواهد شد.

لیست قیمت دستبند هوشمند شیائومی 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من نسخه 3 دستبند هوشمند های شیائومی دارم خیلی خوبه و با قابلیت قدم شماری که داره بهتون نشون میده چند قدم راه رفتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا