Connect with us

فروش دوربین عکاسی بدون آینه سونی A7R IV در شهریور ماه

منتشر شده

در

فروش دوربین عکاسی بدون آینه سونی a7r iv در شهریور ماه

جدیدترین دوربین عکاسی بدون آینه سونی به تازگی با نام A7R IV به بازار دورربین معرفی شد، این محصول اگرچه در دسته دوربین های بالارده قرار نمی گیرد، اما با داشتن کیفیت تصویر بی نظیر نسبت به دوربین های دیجیتالی قبلی Sony به امکانات بهتر و جدیدتری برخوردار شده است، در واقع دوربین عکاسی A7R IV جانشین دوربین A7R III که سال 2017 معرفی شده بود، خواهد شد.

دوربین عکاسی بدون آینه سونی a7r iv

لیست قیمت دوربین عکاسی 

دوربین A7R III با داشتن رزولوشن 42.4 مگاپیکسل توانست در سایت DxOMark امتیاز 100 را کسب کند؛ هم اکنون کمپانی سونی برای جدیدترین دوربین خود سنسور 61 مگاپیکسلی را در نظر گرفته است و ادعا می کند این اولین سنسور 35 میلیمتری فول فریم BI-CMOS است که با این رزولوشن بی نظیر عرضه می شود، البته حسگر BI-CMOS می تواند در ثبت تصاویر با نویز کم و حساسیت بالا موثر واقع شود.

مشخصات فنی و قیمت دوربین عکاسی بدون آینه A7R IV سونی :

سنسور دوربین عکاسی سونی A7R IV به 15 استاپ بازه دینامیکی برای تفکیک بهتر رنگ ها بهره مند می باشد، علاوه بر این به یک لرزشگیر اپتیکال 5 محوره داخلی نیز برای بهبود هر چه بیشتر ثبات تصویر مجهز شده است. همچنین رزولوشن منظره یاب 5.76 میلیون نقطه ای OLED این دوربین، 1.6 برابر بیشتر از مدل A7R III خواهد بود. بدین ترتیب به راحتی می توانید با این منظره یاب در حالت استاندارد به نرخ رفرش 60 یا 120 فریم بر ثانیه برسید.

قابلیت دوربین عکاسی بدون آینه سونی a7r iv

البته برای عکسبرداری حرفه ای از سوژه های ثابت، توسط ویژگی Pixel Shift Shooting دوربین جدید سونی می توانید 16 عکس با رزولوشن نهایی 963.2 مگاپیکسل به ثبت برسانید، و بعد توسط نرم افزار سونی در کامپیوتر رزولوشن آن ها را به 240.8 مگاپیکسل تغییر دهید.

دوربین عکاسی بدون آینه سونی a7r iv همراه با لنز

از دیگر ویژگی های قابل توجه دوربین عکاسی سونی A7R IV می توان به بدنه مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، نمایشگر لمسی متحرک، دو شکاف کارت حافظه UHS-II، اضافه شدن اینترفیس صدا در منوی Multi Interface Shoe، وای فای دو بانده و پورت USB-C 3.2 نسل اول اشاره کرد.

مشخصات فنی دوربین عکاسی بدون آینه سونی a7r iv

وجود باتری قدرتمند در دوربین عکاسی سونی A7R IV از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد چرا که این باتری بی نظیر می تواند با یک بار شارژ تا 670 تصویر را به ثبت برساند، البته با استفاده از گریپ مخصوص هم می توانید باتری دیگری را به آن اضافه کنید. قیمت دوربین عکاسی سونی A7R IV برابر با 3500 دلار است که از سپتامبر 2019 (شهریور) راهی بازار دوربین آمریکا خواهد شد، سپس به سایر بازار های جهانی عرضه می شود.

لیست قیمت دوربین عکاسی سونی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار