Connect with us

فروش شارژر وایرلس پاپ ساکتس پاپ ‌پاور هوم با قیمت مناسب

منتشر شده

در

فروش شارژر وایرلس پاپ ساکتس پاپ ‌پاور هوم با قیمت مناسب

شارژر بی‌ سیم به عنوان یکی از بهترین و پر کاربرد ترین لوازم جانبی گوشی موبایل توانسته در بین کاربران تلفن هوشمند طرفداران زیادی داشته باشد؛ شرکت PopSockets به تازگی شارژر وایرلس جدیدی را تولید کرده است که با داشتن طراحی منحصر به فرد می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن گوشی های سامسونگ، اپل و حتی جعبه ایرپاد را نیز شارژ نماید.

شارژر وایرلس پاپ ساکتس پاپ ‌پاور هوم

لیست قیمت شارژر گوشی موبایل

در نمایشگاه CES 2020 شرکت پاپ‌ساکتس با رونمایی شارژر وایرلس PopPower home نظر بسیاری از حاضرین را به خود جلب کرد، چرا که ویژگی های منحصر به فرد این محصول به صورتی است که می تواند عملکردی متفاوت تر از سایر شارژرهای بی سیم بازار آی تی داشته باشد.

شارژر وایرلس پاپ ساکتس پاپ ‌پاور هوم مناسب موبایل

طراحی شارژر وایرلس پاور هوم پاپ ساکتس به صورتی است که در وسط آن حفره‌ گردی وجود دارد، بدین ترتیب کاربرانی که تلفن هوشمند ‌های آنها مجهز به گیره پاپ ‌گریپ (PopGrips)‌ می باشد، می توانند با قرار دادن آن روی شارژر PopPower home گوشی خود را شارژ کنند؛ البته پشت گوشی باید کاملا با پاپ ‌پاور هوم در تماس باشد، اما اگر شارژ نشد، کمی گوشی موبایل را حرکت دهید تا درست روی آنتن شارژر قرار بگیرد؛ شارژر بی سیم پاپ‌ پاور هوم از تمام گیره ‌های استاندارد پاپ ‌گریپ به جز گیره ‌های فلزی و گیره آینه‌ای پاپ‌ گریپ پشتیبانی می کند.

شارژر وایرلس پاپ ساکتس PopPower home بی نظیر و حرفه ای:

گوشی موبایل هایی که قاب آنها دارای ضخامت 5 میلی‌‌ متری می باشد، نیز توسط این شارژر وایرلس ساکتس پاپ ‌پاور شارژ خواهند شد، البته داشتن توان 15 واتی، چراغ چشمک‌زن LED، سیم‌ برق 1/8 متری و قابلیت تشخیص اشیای خارجی از دیگر ویژگی های این محصول است که برای خریداران جالب و کارآمد خواهد بود.

شارژر وایرلس پاپ ساکتس پاپ ‌پاور هوم رونمایی شد

منظور از قابلیت تشخیص اشیاء خارجی، یعنی زمانی ‌که جسم فلزی یا اشیاء آهنربایی در نزدیکی شارژر‌های وایرلس قرار گرفته باشند، انرژی در‌ حال ارسال از شارژر را جذب می ‌کنند و سبب افزایش دمای شارژرها می شوند این موضوع طول عمر آنها را به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد؛ البته اکثر شارژرهای بی ‌سیم بازار موبایل نیز به این قابلیت مجهز می باشند و در صورت نزدیک بودن اشیاء فلزی به آنها علاوه ‌بر اینکه به کاربر هشدار می دهند، عملیات شارژ کردن را نیز متوقف می‌ کنند.

قیمت شارژر وایرلس پاپ ساکتس پاپ ‌پاور هوم

فروش شارژر بی‌ سیم PopSockets مدتی قبل از آغاز نمایشگاه CES در وب‌ سایت این شرکت با قیمت 60 دلار آغاز شده است. شارژر بی ‌سیم پاپ ‌پاور هوم که با گوشی‌ های سامسونگ و اپل و کیس وایرلس ایرپاد سازگار است، در سه رنگ سفید مات، خاکستری و ابر سحابی (cosmic cloud)، طبق اعلام شرکت سازنده نیز در ماه آینده در مدل و رنگ‌ های متفاوت راهی بازار موبایل خواهد شد.

ا دیدگاه

  1. میلاد

    ژانویه 11, 2020 در 12:46 ب.ظ

    شارژر وایرلس متفاوتی به بازار موبایل عرضه میشه ولی شارژر وایرلس پاپ ساکتس پاپ ‌پاور هوم واقعا بی نظیرو منحصر به فرد

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار