لپ تاپ

فروش لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360 سال 2019 با طراحی جدید

نسخه جدید و بروز لپ تاپ Spectre x360 سالانه توسط کمپانی اچ پی به بازار لپ تاپ معرفی و عرضه می شود، و هر سال نیز با بهره مند شده به قابلیت جدید و کارآمد فروش خوبی را برای این شرکت به ارمغان می آورد. البته گفتنی است لپ تاپ های اچ پی از نظر ظاهری و قطعات سخت افزاری به گونه ای هستند، که از سال ها قبل تاکنون، کاربران و طرفداران زیادی را راضی نگه داشته اند.

لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360

لیست قیمت لپ تاپ

اولین نسخه لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360 مارس سال 2015 به بازار لپ تاپ معرفی شد، سپس هر سال نسخه آپدیت شده این محصول در دسترس خریداران قرار می گیرد؛ در حال حاضر نسخه 2019 لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360 با طراحی و ظاهری جدید معرفی و رونمایی شده است.

فروش لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360

با توجه به عکس های منتشر شده می توان گفت: این نسخه نسبت به مدل های قبلی دارای امکانات و قابلیت های بیشتری می باشد، که برای هر خریداری می تواند گزینه ایده آلی محسوب شود؛ همچنین طبق شعار کمپانی hp اسپکتر x360 2019 می تواند برای کاربران به عنوان بهترین و حرفه ای ترین لپ تاپ شناخته شود.

ویژگی های ظاهری و مشخصات فنی لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360 2019 :

از نظر ظاهری لپ تاپ Spectre x360 شباهت زیادی به نسخه‌ای که در سال 2018 عرضه شد، دارد؛ با این تفاوت که حاشیه ‌های اضافی دور صفحه نمایش این لپ تاپ کاهش چشمگیری داشته و 13 درصد نیز از ابعاد کلی آن کم شده است.

ویژگی های لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این لپ تاپ اچ پی وجود صفحه نمایش 13 اینچی OLED با وضوح 4K است، که سبب می شود حداکثر روشنایی 400 نیت و True Black HDR را در اختیار شما قرار دهد، البته کاربرانی که علاقمند به صفحه نمایش های فول اچ دی هستند می توانند نسخه مجهز به صفحه نمایش فول اچ دی پلاس به همراه محافظ آنتی رفلکس لپ تاپ Spectre x360 را خریداری نمایند.

قیمت لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360

کمپانی اچ پی برای حفظ حریم شخصی کاربران لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360 2019 را به برخی از ویژگی های کارآمدی که در لپ تاپ های تجاری موجود است، بهره مند کرده، تا اطلاعات کاربران محفوظ باقی بماند؛ یکی از این ویژگی ها قابلیت HP Sure View Privacy است که سبب تاریک شدن صفحه نمایش تاریک می شود، بدین ترتیب فقط فردی که از زاویه روبرو در حال دیدن نمایشگر باشد، می تواند محتوای روی نمایشگر را مشاهده کند. قیمت لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360 مدل 2019 با 16 گیگابایت رم، یک نمایشگر 4K و یک حافظه‌ 1 ترابایتی SSD در بازار لپ تاپ برابر با 1099 دلار خواهد بود.

لیست فیمت لپ تاپ اچ پی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ظاهر فوق العاده زیبایی داره لپ تاپ اچ پی اسپکتر x360 ولی قیمتش به تومن خیلی گرونه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا