Connect with us

مانیتور گیمینگ AOC Agon در دو سایز متفاوت به فروش می رسد

منتشر شده

در

مانیتور گیمینگ aoc agon در دو سایز متفاوت به فروش می رسد

کمپانی AOC بار دیگر محصولات جدیدی را برای گیمرها و بازیکنان معرفی کرده است؛ مانیتورهای مخصوص بازی سری Agon این شرکت با داشتن دو سایز متفاوت انتخاب را برای خریداران آسان تر کرده و با قیمت مناسبی راهی بازار قطعات کامپیوتر خواهند شد.

جدیدترین مانیتورهای Agon AG271FZ2 و Agon AG251FZ2 کمپانی AOC با زمان پاسخگویی 0/5 میلی ‌ثانیه می توانند انتخاب مناسبی برای علاقمندان به بازی‌ های ویدئویی باشند، و همان طور که از اسم آن ها مشخص است این صفحه نمایش ها در انداه های 27 و 24/5 اینچی به فروش خواهند رسید.

مانیتور گیمینگ aoc agon رونمایی شد

لیست قیمت مانیتور

علاوه ‌بر اینکه جدیدترین نمایشگرهای مخصوص بازی AOC دارای زمان پاسخ دهی کوتاهی هستند، هر دو از فناوری AMD FreeSync پشتیبانی می کنند و از نرخ نوسازی 240 هرتز بهره می ‌برند؛ همچنین رزولوشن آنها برابر با 1080pبوده ولی متاسفانه پنل 4K در این محصولات موجود نمی باشد.

عملکرد جدیدترین مانیتور گیمینگ AOC در حین بازی :

وجود یک جفت اسپیکر 3 واتی در جدیدترین نمایشگرهای مخصوص بازی AOC می تواند سیستم صوتی خوبی را برای شما در حین بازی به ارمغان بیاورد. از نظر طراحی ظاهری نیز، هر دو نمایشگر دارای استند پایه‌ی بلند با قابلیت چرخش و تنظیم شیب می باشند که در هر زاویه ای می توانید آنها را بچرخانید. اتصال DisplayPort ،HDMI 2.0، DVI-D و همچنین ورودی‌ های VGA و درگاه داخلی با چهار پورت USB 3.0 و پورت فناوری شارژ سریع از دیگر قابلیت های این صفحه نمایش ها خواهد بود.

مانیتور گیمینگ aoc agon ag271fz2

قابلیت QuickSwitch Controller در مانیتورهای Agon AG251FZ2 و Agon AG271FZ2 به گیمرها این فرصت را می دهد که سه حالت بازی سفارشی ‌‌شده ایجاد کنند و بین آن ‌ها به‌ سرعت و تنها با فشردن یک دکمه سوئیچ نمایند. همچنین بازیکنان می توانند نمایشگر را از نظر تنظیمات روشنایی، کنتراست و برخی ویژگی‌ های قابل تنظیم دیگر برای هر بازی به‌ صورت جداگانه تنظیم کنند.

به طور مثال با تنظیم ویژگی Shadow Control گیمرها می توانند قسمت ‌های تاریک نمایشگر را براساس آنچه روی نمایشگر مشاهده می ‌کنند، روشن ‌تر یا تاریک ‌تر نمایند. قیمت مانیتور AOC Agon AG251FZ2 برابر با 329/99 و نسخه 27 اینچی آن با قیمت 379/99 به بازار قطعات کامپیوتر عرضه خواهد شد، هم اکنون علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی شرکت AOC این نمایشگرها را پیش خرید نمایند.

ا دیدگاه

  1. حمید

    جولای 6, 2019 در 11:33 ق.ظ

    طراحی ظاهری مانیتور های AOC عالیه ولی ای کاش قیمتشون هم کمی ارزون بود!

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار