راهنمای خریدراهنمای خرید تجهیزات گیمینگلوازم جانبی کنسول بازی

فروش مبدل گیم پد وایرلس ایکس باکس وان مایکروسافت در17 مرداد

سری جدید مبدل گیم پد وایرلس ایکس باکس مایکروسافت دارای ظاهری شبیه به یک فلش مموری بوده و با کارایی که دارد می تواند کنترلر Xbox one را به کامپیوتر های مبتنی به ویندوز متصل نماید همچنین این آداپتور Wireless از 8 کنترلر مختلف به صورت همزمان نیز پشتیبانی خواهد کرد. در ادامه بااخبار آی تیو فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

مبدل گیم پد وایرلس ایکس باکس مایکروسافت

لیست قیمت لوازم جانبی کنسول بازی

جدیدترین مبدل گیم پد وایرلس Xbox one کمپانی مایکروسافت امروز رونمایی شد. این آداپتور وایرلس Microsoft نسبت به مدل قبلی که اندازه ای دو برابر یک فلش مموری معمولی را داشت، بسیار کوچک تر بوده و امکان اتصال کنترلر ایکس باکس وان را به کامپیوتر های مبتنی بر ویندوز مهیا می کند.

طبق اعلام شرکت مایکروسافت، این مبدل گیم پد وایرلس ایکس باکس وان 66 درصد از مدل قبلی کوچک تر بوده و از 8 کنترلر مختلف به صورت همزمان پشتیبانی نیز می کند که می توان چهاره دستچت یا دو هدست استریو را نیز به آن متصل کرد اما در مدل قبلی، اگر تمام این دیوایس ها را به آداپتور وایرلس Xbox متصل می کردید، ایراداتی در اتصال به وجود می آمد.

مبدل گیم پد وایرلس ایکس باکس

بنابر پیشرفت های حاصل شده در این آداپتور وایرلس Xbox one شرکت مایکروسافت قیمت یکسانی نسبت به مدل قبلی برای این آداپتور وایرلس ایکس باکس در نظر گرفته است همچنین قرار است از تاریخ 8 آگوست برابر با 17 مرداد ماه با قیمت 25 دلار در بازار کنسول بازی به فروش برسد.

آداپتور وایرلس مایکروسافت

طبق صفحه پیش فروش استور مایکروسافت، مبدل گیم پد وایرلس Xbox one تنها باکامپیوترهای های مبتنی بر ویندوز 10 سازگاری دارد و از تمام کنترلرهای ایکس باکس وان پشتیبانی نیز پشتیبانی خواهد کرد ولی امکان اتصال کنترلرهای ایکس باکس 360 به این آداپتور مهیا نشده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد مبدل گیم پد وایرلس ایکس باکس مایکروسافت برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. من واقعا قبل از اینکه این خبرو بخونم نمیدونستم همچین مبدلی هست حالا این مبدل گیم پد وایرلس ایکس باکس وان مایکروسافت بعد از عرضه چطوری می شه خریداری کرد؟؟؟

  2. این مبدل دسته بازی بیسیم ایکس باکس وان رو چقدر پیچوندین خوب بگید دانگل گیم پد وایرلس xbox تموم خیلی هم چیز عجیب و غریبی نیست همه گیم پدهای وایرلس رو میشه با دانگل یواس بی به کامپیوتر وصل کرد

  3. واقعا همیشه خبرهاتون دست اوله و من بعد از چند روز توی سایت های دیگه میبینم که نوشتن ممنون برای ما که دانشجوی کامپیوتر و عاشق آیتی هستیم خیلی مفیده, لطفا هر موقع تبدیل گیم پد بی سیم ایکس باکس وان به بازار گیمینگ اومد قیمتش رو بهم از طریق ایمیل اطلاع بدید

    1. سرکار خانم سارا رفاهی, ضمن تشکر از بازدید مداوم از آی تی بازار و درج نظرات سازنده و انرژی بخش شما, واحد تولید محتوای دیجیتال سایت آی تی بازار شبانه روز تلاش میکنند تا با ترجمه اخبار از سایت های مرجع بین المللی و دریافت اطلاعات موثق و دست اول از شرکت ها و منابع محصولات آی تی داخلی, همواره جدیدترین اخبار آی تی را به لحظه در اختیار علاقمندان اخبار آی تی و فناوری و کاربران بامحبتی مثل شما قرار دهد, مطمئن باشید با اعلام فروش مبدل گیم پد وایرلس ایکس باکس وان, قیمت و نمایندگی فروش این کالا را خدمتتان اطلاع خواهیم داد, برای مطالعه و مقایسه قیمت سایر گیم پدها نیز می توانید از لینک ذیل استفاده نمائید.
      لیست قیمت دسته بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا