Connect with us

فروش موس گیمینگ ریزر وایپر با قیمت مناسب آغاز شد

منتشر شده

در

فروش موس گیمینگ ریزر وایپر با قیمت مناسب آغاز شد

اگر یک گیمر حرفه ای باشید، قطعا با محصولات مخصوص بازی کمپانی ریزر در حین گیمینگ آشنا شده اید؛ چرا که این شرکت یکی از تولیدکنندگان فعال بازار قطعات کامپیوتر محسوب می شود، که با عرضه محصولات قدرتمندی همچون موس، کیبورد، کارت گرافیک و سایر قطعات مخصوص بازی دیگر، توانست نظر بسیاری از گیمرهای سخت پسند را جلب کند.

فروش موس گیمینگ ریزر وایپر

لیست قیمت موس کامپیوتر

اکنون کمپانی ریزر به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات گیمینگ یکی دیگر از موس های مخصوص بازی را با نام Viper به طرفداران برند خود معرفی کرده است، که با داشتن ویژگی های خوبی که در حین بازی دارد می تواند انتخاب مناسبی برای آن دسته از گیمرهایی که خواهان موس باسیم هستند، باشد.

ویژگی های گیمر پسند موس مخصوص بازی ریزر وایپر :

وزن جدیدترین موس گیمینگ ریزر برابر با 69 گرم اعلام شده است، و به گونه ای طراحی شده که تمام افراد راست و چست دست می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند؛ همچنین این موس Viper اولین موس کمپانی ریزر است که دارای دو سوییچ اپتیکال می باشد.

موس گیمینگ ریزر وایپر

طبق اعلام کمپانی سازنده وجود دو سوییچ اپتیکال (در زیر دکمه های چپ و راست) عمر مفید موس وایپر را تا 70 میلیون کلیک افزایش داده است، که 20 میلیون کلیک بیشتر از موس DeathAdder Elite مجهز به سوییچ های مکانیکی ریزر می باشد، بنابراین موس مخصوص بازی وایپر می تواند یکی از رقیب های موس های بالارده بازار قطعات کامپیوتر نیز محسوب شود.

سوییچ های فیزیکی در موس های فاقد سوییچ اپتیکال باید با قطعه ای آهنی برخورد کنند تا سیگنال به کامپیوتر ارسال شود، بنابراین سوییچ های فیزیکی علاوه بر سرعت عمل کندتر، درصد خطای بالاتری نسبت به سوییچ های اپتیکال خواهند داشت.

ویژگی موس گیمینگ ریزر viper

درون موس مخصوص بازی Viper لامپ های LED کروما (Chroma) تعبیه شده است، بدین ترتیب کاربر می تواند رنگ و الگوی درخشش لوگوی Razer را در اپلیکیشن سیناپس (Synapse) به دلخواه خود تغییر دهد؛ همچنین توسط دکمه تنظیم DPI که زیر موس جای گرفته است، دقت موس در پنج لول از 400 تا 3200 قابل تنظیم خواهد بود، البته به کمک اپ سیناپس نیز می توانید DPI را تا 16000 نیز تنظیم نمائید.

موس گیمینگ ریزر وایپر برای گیمرها

سیم بافته شده موس مخصوص بازی ریزر وایپر که اسپیدفلکس (Speedflex) نام دارد، بسیار سبک وزن بوده و جنس آن به گونه ای است، که مانع گره خوردن سیم خواهد شد، این ویژگی زمانی که موس روی DPI پایین تنظیم شده باشد، می تواند برای گیمرها کارایی خوبی داشته باشد.

قیمت موس گیمینگ ریزر وایپر

قیمت موس گیممینگ ریرز در بازار قطعات کامپیوتر برابر با 79 دلار خواهد بود، و با توجه به ویژگی های اعلام شده این موس مخصوص بازی مناسب گیمرهایی که علاقمند به بازی های ورزشی هستند، می باشد. علاقمندان می توانند هم اکنون موس وایپر را از سایت رسمی کمپانی Razer خریداری کنند.

ا دیدگاه

  1. شهرزاد

    آگوست 4, 2019 در 12:17 ب.ظ

    کاش موس گیمینگ وایپر هم به صورت وایرلس طراحی می شد چون کارایی موس های بی سیم در حین بازی بهتر از موس های باسیم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار