Connect with us

فروش هدفون های ThinkPad و یوگا لنوو از اول بهار

منتشر شده

در

فروش هدفون های thinkpad و یوگا لنوو از اول بهار

کمپانی لنوو تصمیم دارد با معرفی سایر کالاهای آی تی فعالیت خود را در بازار قطعات کامپیوتر و موبایل افزایش دهد، هدفون های ThinkPadو یوگا جدیدترین کالاهای این کمپانی هستند که به همراه ویژگی های جدید قرار است در بهار سال 98 عرضه شوند.

هدفون لنوو یوگا مناسب برای همه

لیست قیمت هدفون و هدست

کمپانی Lenovo به عنوان یکی از شرکت های فعال بازار آی تی هر سال در همایش های مهم آی تی و فناوری از جمله MWC حضور پیدا می کند تا جدیدترین محصولات خود را رونمایی نماید، در همایش MWC 2019 نیز این شرکت فبلت و لپ تاپ های حرفه ای خود را به همراه هدفون های ThinkPadو Yoga معرفی نمود.

هدفون لنوو یوگا رونمایی شد

جنس هدفون لنوو Yoga پریمیوم بوده و نسبت به مدل ThinkPad از نظر ظاهری ظریف تر می باشد اما هر دو مدل به قابلیت لغو نویز مجهز شده اند که این ویژگی اغلب در هدفون های حرفه ای تعریف شده است با این وجود می توان گفت این محصولات می توانند عملکردی مانند هدفون های گران قیمت را برای شما داشته باشند.

پوشش آلومینیومی در هدفون یوگا لنوو جهت افزایش دوام هدفون تعریف شده است البته دارای یک گوشی نرم نیز می باشد تا کاربر بتواند در مدت زمان طولانی از این گجت بدون احساس ناراحتی استفاده نماید. قیمت هدفون لنوو یوگا در بازار قطعات کامپیوتر برابر با 179 دلار خواهد بود.

قیمت هدفون لنوو thinkpad x1

هدفون Lenovo ThinkPad X1 دومین هدفونی است که در نمایشگاه MWC 2019 رونمایی شد این Headphone از نظر ظاهری و رنگبندی شبیه به لپ تاپ های سری ThinkPad می باشد و نسبت به مدل یوگا دارای قیمت ارزان تری خواهد بود و قرارا است با قیمت 150 دلار به فروش برسد.

ویژگی هدفون لنوو thinkpad x1

طبق مشخصات فنی که کمپانی لنوو از هدفون های ThinkPad و یوگا منتشر کرده است، هر دو محصول از سیستم عامل ویندوز، iOS، اندروید پشتیبانی می کنند و می توانند به هر دیوایس هوشمندی از طریق پورت USB-C و بلوتوث 5.0 به صورت باسیم یا وایرلس متصل شوند. البته فناوری شارژ سریع در هر دو هدفون موجود می باشد و با شارژ 1 الی 2 ساعته می توانید چند روز از آنها استفاده نمائید. احتمالا این هدفون های جدید لنوو با قیمت های اعلام شده از بهار سال 98 راهی بازار آی تی می شوند.

ا دیدگاه

  1. امیرعلی

    مارس 2, 2019 در 4:16 ب.ظ

    قیمت محصولات لنوو واقعا مقرون به صرفه ست ممنون از خبر خوبی که درباره هدست های لنوو گذاشتین

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار