Connect with us

فروش ویژه سرورهای سوپرمایکرو با 15% تخفیف آغاز شد

منتشر شده

در

فروش ویژه سرورهای سوپرمایکرو با 15% تخفیف آغاز شد

شرکت طراحان شبکه آرکا که یکی از شرکت های محبوب بازار آی تی می باشد، تصمیم دارد جشنواره حمایت از مشتریان را به خریداران ارائه دهد. به این صورت که فروش ویژه سرورهای یک یونیت سوپرمایکرو برای اولین بار در ایران با 15% تخفیف از تاریخ 97/02/15 لغایت 97/02/31 به تعداد محدود توسط شرکت طراحان شبکه آرکا، آغاز گردیده است. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

فروش سرور سوپرمیکرو

لیست قیمت سرور

کمپانی SUPERMICRO یک شرکت پیشرو در صنعت سرور با راندمان بالا و ارائه دهنده راهکارهای بهینه محاسباتی، برای شرکت های فناوری اطلاعات، مراکز داده، محاسبات ابری، HPC و سیستم های خاص چند منظوره در سراسر جهان است. محصولات اصلی این شرکت عبارتند از: سرورها، سوپرسرورها، سیستم های GPU، سیستم های پردازش ابری، مادربرد،کیس، منابع تغذیه، سیستم های ذخیره سازی و ایستگاه های کاری می باشد.

طبق اعلامشرکت طراحان شبکه آرکا، شرکت های دانش بنیان از حمایت ویژه آنها برخوردار هستند، به این صورت که از 20% تخفیف در خرید خود بهره‌ مند خواهند شد. مشخصات کانفیگ سرور سوپرمایکرو مورد نظر که با 15% تخفیف به فروش خواهد رسید، به شرح زیر می ‌باشد.

کارایی مادربرد سرور سوپرمایکرو پیشنهادی شرکتطراحان شبکه آرکا  :

مادربرد پیشنهادی شرکت طراحان شبکه آرکا، برای سرور Supermicro می تواند تا 1 ترابایت رم را پشتیبانی کند، و به دوپردازندهسری E5-2600 / v2 به همراه هیت سینک پسیو SNK-P0047PS مجهز شده است. همچنین رایزر کارت RSC-R1UW-2E16 موجود در این کانفیگ سرور سوپرمایکرو شامل دو عدد PCI-E x16 خواهد بود.

لازم به ذکر است به دلیل حجم کم، شاسی 1 یونیت این سرور پیشنهادی شرکت طراحان شبکه آرکا، برای نگهداری در دیتا سنترها بسیار مناسب بوده و مصرف انرژی این مدل سرور با توجه به توان پاور و قطعات پیشنهادی بسیار پایین تر از مدل های مشابه دربازار سرورمی ‌باشد.

مادربرد سرور سوپرمایکرو

امکان نصب مادربرد‌های تا سایز 13.68 اینچ در 13 اینچ در شاسی 1 یونیت سرور سوپرمایکرو موجود می باشد و قابلیت نصب 4 عدد هارد 3.5 اینچی به صورت hot-swap در آن محیا گردیده است، همچنین این شاسی سرور سوپرمایکرو دارای یک پاور 600 وات پلاتینیوم بوده که برای استفاده 24 ساعته طراحی شده است.

لازم به ذکر است مادربرد به کاربرده شده در کانفیگ سرور Supermicro نیز محصول شرکت سوپر مایکرو بوده و همان طور که گفته شد از 2 پردازنده سری E5-2600 / v2 با امکان نصب حداکثر 1 ترابایت حافظه رم از نوع DDR3 پشتیبانی می کند. از قابلیت هاب منحصر به فرد اینمادربردمی توان به وجود پورت IPMI جهت دسترسی کامل به سرور از راه دور، و امکان نصب دو عدد هارد SATA3، چهار عدد هارد SATA2 و رید کنترلر با قابلیت پشتیبانی رید های 0، 1، 5 ،10 اشاره کرد.

مشخصات هیت سینک و رایزر کارت سرور سوپرمایکر پیشنهادی :

هیت سینک SNK-P0047PS به کاربرده شده در کانفیگ سرور Supermicro پیشنهادی شرکت طراحان شبکه آرکا مناسب مادربرد های سری x9 و x10 و شاسی های نسل 1 یونیت بوده و با قابلیت نصب بر روی سرور‌های تک پردازنده و دو پردازنده که از نسل ‌های سری E5-2600 و E5-4600 پشتیبانی می ‌کنند، به دلیل داشتن جنس آلمینیومی، بسیار سبک هستند و به خوبی عمل خنک سازی پردازنده را انجام خواهند داد.

هیت سینک SNK-P0047PS سوپر مایکرو

شایان ذکر است دو یونیت سمت چپ رایزر کارت RSC-R1UW-2E16سرورسوپرمایکر به 2 عدد پورت PCI-E x16 پسیو مجهز شده است و با قابلیت Auto Detection می تواند از Gen2 و Gen3 و GPU پشتیبانی ‌کند.

اطلاعیه شرکت طراحان شبکه آرکا در خصوص فروش کانفیگ سرور Supermicro :

طبق اطلاعیه منتشر شده، شما کاربر گرامی می توانید جهت خرید و دریافت اطلاعات بیشتر کانفیگ سرور Supermicro به سایت رسمیشرکت طراحان شبکه آرکامراجعه کنید و به صورت اینترنتی این محصول را با 15% تخفیف ازفروشگاه طراحان شبکه آرکاخریداری نمایید.

اطلاعیه شرکت طراحان شبکه آرکا

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد کانفیگ سرور سوپرمایکر طراحان شبکه آرکا برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار