قطعات کامپیوتر

پاور کامپیوتر انرمکس روولوشن D.F مجهز به فناوری DFR

پاور کامپیوترهای انرمکس روولوشن D.F در سال 2019 می توانند فروش خوبی را برای شرکت سازنده رقم بزنند، قابلیت ماژولار بودن این پاورها نیز مدیریت کابل کشی را برای کاربران آسان تر خواهند کرد و مانع از پیچ و تاپ سیم ها می شوند به طوری شما می توانید بسته به نیاز و عملکردی که می خواهید سیم ها را متصل نمائید.

قابلیت پاور کامپیوتر انرمکس روولوشن d.f

پاور کامپیوتر های سری انرمکس روولوشن D.F دارای استاندارد بازدهی 80PLUS Gold می باشند و در 3 توان متفاوت 650، 750 و 850 وات تولید شده اند، همگی آنها نیز طبق ویژگی های اعلام شده کاملا ماژولار خواهند بود. طبق اعلام شرکت Enermax در جعبه پاور های سری Revolution علاوه بر کابل، رابط و پیچ ها یک کیف نیز به منظور حمل و نقل بهتر قرار داده شده است تا کاربران بتوانند به راحتی پاور را حمل کند.

پاور کامپیوتر روولوشن d.f انرمکس

فناوری اختصاصی DFR در پاورهای سری Revolution شامل یک کلید فیزیکی است که در مواقعی که پاور برای مدت طولانی در زیر حداکثر لود قرار می گیرد، می تواند فضای درونی را تهویه و یا نظافت نماید به طوری که با فشردن این کلید دور موتور فن افزایش یافته و تهویه با سرعت بیشتری صورت می پذیرد؛ البته سیستم گردش فن و تهویه اصلی نیز به صورت هوشمند و با تکیه بر فناوری Smart Airflow Control صورت می گیرد.

قیمت پاور کامپیوتر روولوشن d.f انرمکس

از دیگر ویژگی های پاور کامپیوترهای انرمکس روولوشن D.F می توان به مبدل تک ریل DC به DC، خازن های ژاپنی با تحمل دمای 105 درجه سانتی گراد و فن 13.9 سانتی متر اشاره کرد، بدین ترتیب پس از لود 70 درصد سیستم تهویه گردش فن را به طوری تنظیم می کند که با رنج 400 دور در دقیقه، حداقل نویز صوتی را به همراه داشته باشد. طبق مشخصات فنی طول عمر فن های پاور کامپیوترهای سری انرمکس روولوشن D.F به 160 هزار ساعت خواهد رسید و تمام این سری از پاور های Enermax از ماه مارس به بازار قطعات کامپیوتر عرضه می شوند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا