قطعات کامپیوتر

فروش کارت گرافیک انویدیا GTX 1660 Ti با قیمت باور نکردنی

کارت گرافیک انویدیا GTX 1660 Ti جزء آن دسته از محصولات خوش قیمت بازار قطعات کامپیوتر است و قیمت ارزان و عملکرد بی نظیر آن سبب شده این محصول محبوب کاربران بازار آی تی و رقیب سرسخت کارت گرافیک های سری RTX شود.

فروش کارت گرافیک انویدیا gtx 1660 ti با قیمت ارزان

لیست قیمت کارت گرافیک

کارت گرافیک میان رده و خوش قیمت GTX 1660 Ti انویدیا دارای 1536 هسته کودا و 6 گیگابایت حافظه GDDR6 با نرخ انتقال داده 12 گیگابایت بر ثانیه بوده و فرکانس عملیاتی این پردازشگر 1/8 گیگاهرتز است که امکان افزایش آن از طریق اورکلاک هم موجود خواهد بود؛ همچنین پردازش این کارت گرافیک جدید انویدیا به حدی است که می تواند به راحتی بازی های مدرن را اجرا نماید.

طبق اعلام کمپانی Nvidia پردازشگرهای کارت گرافیک GTX 1660 Ti بهترین بازدهی را به ازای توان در کلاس خودشان ارائه می کنند، و بازدهی این کارت گرافیک انویدیا 1/4 برابر بالاتر از GPU های با معماری پاسکال خواهد بود. فناوری DLSS در کنار ردیابی پرتو از قابلیت های منحصر به فرد محصولات این شرکت است که با تکیه بر الگوریتم های یادگیری عمیق بدون تحمیل بار سنگین به سخت افزار، به ترسیم دقیق تر اشیاء کمک می کند.

کارت vga انویدیا GTX 1660 Ti در مقایسه با کارت گرافیک 6 گیگابایتی GTX 1060 از نظر پردازش بازی 1/5 برابر سریع تر عمل می کند و بازی های با رزولوشن 1080 پیکسل ( فورتنایت و اپکس لجندز) را به آسانی با نرخ 120 فریم بر ثانیه اجرا می نماید.

کارت گرافیک انویدیا gtx 1660 ti معرفی شد

ابعاد کارت گرافیک Nvidia GTX 1660 T برابر با 11/76 و 14/47 سانتی متر اعلام شده است که دو اسلات از مادربرد را به خود اختصاص خواهد داد. قیمت این محصول نسبت به سایر کارت گرافیک های بازار قطعات کامپیوتر ارزان تر بوده و گیمر ها با خرید GTX 1660 Ti می توانند سیستم خود را از نظر پردازش گرافیکی تا سه برابر ارتقاء دهند. هم اکنون علاقمندان می توانند کارت گرافیک انویدیا GTX 1660 Ti را با قیمت 279 دلار از فروشگاه های بازار قطعات کامپیوتر خریداری نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا