Connect with us

فروش کیس و پاور کامپیوتر بی کوایت در ماه آینده با قیمت مناسب

منتشر شده

در

فروش کیس و پاور کامپیوتر بی کوایت در ماه آینده با قیمت مناسب

اکثر کمپانی ها و تولیدکنندگان با حضور یافتن در نمایشگاه CES 2020 توانستند جدیدترین محصولات خود را رونمایی کنند؛ برند Be quite نیز با معرفی کیس و پاور کامپیوتر جدید خود توانست نظر بسیاری ار حاضرین را به خود جلب کند؛ طبق خبرهای منتشر شده این کیس و منبع تغذیه تا ماه آینده به بازار آی تی عرضه خواهند شد.

کیس و پاور کامپیوتر بی کوایت

لیست قیمت کیس کامپیوتر

کیس Pure Base 500DX و منبع تغذیه Dark Power Pro 12 جدیدترین محصولات برند بی کوایت هستند، که طراحی و عملکرد آنها به صورتی است که می توانند با برندهای نام آشنا بازار آی تی به رقابت بپردازند، کیس ARGB بی کوایت دارای جریان هوای مناسب بوده و منبع تغذیه Dark Power Pro 12 نیزبا داشتن ویژگی های کارآمد قرار است در دو مدل 1200 وات و 1500 وات در دسترس کاربران قرار بگیرد.

کیس Pure Base 500DX بی کوایت مجهز به LED رنگارنگ :

در واقع کیس Pure Base 500DX بی کوایت، نسخه تکامل یافته کیس کامپیوتر Pure Base 500 می باشد، و برای کسانی که به دنبال ظاهری ساده، جذاب و نویز پایین هستند مناسب خواهد بود؛ علاوه بر این جریان هوای بالا این کیس به لطف سه فن 140 میلی ‌متری Pure Wings 2 و صفحه مشبک در قسمت جلویی آن برای تهویه مناسب هوا طراحی شده است.

کیس کامپیوتر pure base 500dx

یکی از ویژگی هایی که سبب شده ظاهر این کیس زیبا به نظر برسد، وجود نورهای LED در اطراف صفحات مشبک قسمت جلویی Pure Base 500DX است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند، از قسمت‌ های قابل شخصی سازی این کیس نیز می توان به LED های از نوع RGB داخل و بیرون کیس اشاره کرد، که توسط مادربرد یا دکمه موجود در پنل ورودی وخروجی می توانید آنها را طبق نظر خودتان تنظیم کنید.

پاور کامپیوتر بی کوایت دارک پاور پرو 12

ال ای دی های موجود در کیس Pure Base 500DX دارای 6 نوع رنگ متفاوت و 4 طرح هستند، ولی قرار است این کیس Be quite در دو رنگ مشکی و سفید با قیمت مناسب در اسفند 98 به بازار قطعات کامپیوتر عرضه شود.

ویژگی پاور کامپیوتر بی کوایت Dark Power Pro 12 :

پاور کامپیوتر بی کوایت Dark Power Pro 12 از محفظه آلومینیومی بسیار قوی ساخته شده و شامل کابل ‌های تک لایه با 10 سال گارانتی می ‌باشد؛ همچنین دارای یک فن 135 میلی ‌متری بدون قاب و بی ‌صدا بوده که جریان هوا را به صورت قیف مانند به داخل پاور Supply هدایت می ‌کند تا بتواند تمامی نقاط را به راحتی خنک نماید.

قیمت پاور کامپیوتر بی کوایت دارک پاور پرو 12

پاور کامپیوتر Dark Power Pro 12 بی کوایت اولین پاور کامپیوتر ارائه شده توسط برند Be quite است، که مجهز به گواهینامه 80Plus Platinium می ‌باشد. اگر چه دارک پاور پرو 12 اولین منبع تغذیه‌ای نیست که توانست این گواهینامه را دریافت کند، اما می ‌توان آن را اولین پاور کامپیوتر بی کوایت دانست که به قابلیت تنظیم به صورت دیجیتال بهره مند شده است. طبق خبرهای منتشر شده نیز پاور کامپیوتر دارک پاور پرو 12 در دو مدل 1200وات و 1500 وات بهمن ماه 1398راهی بازار آی تی خواهد شد.

لیست قیمت پاور کامپیوتر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار