Connect with us

قابلیت های جذاب موبایل سامسونگ گلکسی S10

منتشر شده

در

موبایل قابلیت های جذاب موبایل سامسونگ گلکسی s10

امروزه گلکسی S10 ،S10e و S10 Plus سه نوع از بهترین انتخاب های ممکن در بازار موبایل خواهند بود، این گوشی موبایل ها سریع، قدرتمند، دارای دوربین های بزرگ، کارکرد بالای باتری و ضد آب هستند، همین طور دارای جک هدفون سیمی می باشند و به صورت وایرلس نیز می توانند شارژ شوند. رونمایی موبایل گلکسی اس 10 به همراه دو مدل دیگر نیز در ماه گذشته توسط کمپانی سامسونگ انجام شد.

موبایل سامسونگ گلکسی s10 معرفی شد

صفحه نمایش موبایل سامسونگ گلکسی سری S10 از 5.8 اینچ تا 6.4 اینچ با اندازه باریک تولید شده است، موبایل گلکسی S10 و S10 پلاس دارای صفحه نمایش بدون حاشیه و S10e نیز به صفحه نمایش تخت مجهز می باشد. البته لبه های منحنی این سری از اسمارت فون های سامسونگ دارای انحنای بیشتری هستند که جذابیت ظاهری موبایل ها را افزایش داده اند. گوشی موبایل S10 پلاس نیز دارای رزولوشن 3040*1440 پیکسل بوده و به صورت پیش فرض برای صرفه جویی در مصرف باتری با رزولوشن 2280*1080 پیکسل تنظیم شده است.

ظرفیت حافظه موبایل سامسونگ Galaxy S10 :

ظرفیت حافظه داخلی موبایل سامسونگ S10 نسبت به آیفون Xs و Pixel 3 بیشتر خواهد بود؛ به طوری که حافظه S10e با 128 گیگابایت شروع می شود، البته یک شیار میکرو اس دی نیز برای آن تعریف شده است، که این پتانسیل را به آن می دهد تا به 512 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی برسد؛ موبایل S10 پلاس نیز می تواند تا 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را به کمک  حافظه میکرو SD در اختیار کاربر قرار دهد.

رونمایی موبایل سامسونگ گلکسی s10

کیفیت دوربین تلفن هوشمند Galaxy S10 در حالت خودکار :

گوشی سامسونگ گلکسی S10 دارای دو دوربین اصلی و یک دوربین سلفی و گوشی S10 پلاس با سه دوربین در پشت و دو دوربین در جلو تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی به ثبت می رسانند، همچنین در شرایط نوری ضعیف قادرند تصاویر را با جزئیات عالی ضبط کنند. لازم به ذکر است دوربین موبایل های سری گلکسی S10 به بهینه ساز تصویر اتوماتیک بهره مند شده اند که برای گرفتن بهترین تصاویر می توانید این قابلیت را فعال نمائید.

باتری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S10 :

تمام موبایل های سری گلکسی S10 سامسونگ به باتری قدرتمندی مجهز شده اند که می توانند در بازه زمانی طولانی تری فعالیت کنند، البته باتری S10e نسبت به دو مدل دیگر کوچک و ضعیف تر می باشد؛ و طبق مشخصات فنی منتشر شده ظرفیت باتری آن 3100 میلی آمپر ساعت خواهد بود، در صورتی که ظرفیت باتری Galaxy S10 برابر با 3400mAh و S10 Plus نیز به باتری 4100mAh مجهز شده است.

قابلیت Power Share Wireless موبایل گلکسی اس 10:

یکی از ویژگی های جدید موبایل گلکسی سری S10 قابلیت Power share wireless است، که به وسیله این فناوری گوشی موبایل به یک شارژر وایرلس تبدیل می گردد و با فعال کردن آن می توانید گوشی های دیگر را که به فناوری Qi مجهز هستند را شارژ نمائید.

قابلیت موبایل سامسونگ گلکسی s10

این پروتکل استاندارد با اکثر دستگاه های جدید که شارژ وایرلس را پشتیبانی می کنند سازگار خواهد بود؛ البته زمانی که شارژ باتری گوشی موبایل گلکسی S10 در حال شارژ کردن سایر موبایل ها به 30 درصد برسد عملیات شارژ کردن به صورت خودکار متوقف خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار