Connect with us

قابلیت ویدئو پروژکتور شیائومی ویمکس وان 7000

منتشر شده

در

قابلیت ویدئو پروژکتور شیائومی ویمکس وان 7000

فعالیت چشمگیر کمپانی شیائومی در بازار موبایل، قطعات کامپیوتر سبب شده بسیاری از خریداران جذب آن شوند، این شرکت به تازگی ویدئو پروژکتور حرفه ای را به لیست محصولات خود اضافه کرده است که به نسبت ویدئو پروژکتور های دیگر عملکرد بهتری خواهد داشت.

ویدئو پروژکتور شیائومی ویمکس وان 7000

لیست قیمت ویدئو پروژکتور

قابلیت های پیشرفته ویدئو پروژکتور شیائومی ویمکس وان 7000 سبب نمایش عکس های با کیفیت در پرده نمایش می شود، چرا که شدت نور در این ویدئو پروژکتور لیزری برابر با 700 انسی لومن بوده و تصاویر با ابعاد 150 اینچ نمایش داده می شوند همچنین لامپ های داخلی آن نیز می توانند به مدت 25 هزار ساعت به فعالیت خودشان ادامه دهند.

ویدئو پروژکتور شیائومی ویمکس وان 7000رونمایی شد

از نظر سخت افزاری نیز ویدئو پروژکتور شیائومی WEMAX ONE دارای پردازشگر T968 Cortex-A53 چهار هسته ای، رم 2 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی E-MMC شانزده گیگابایتی می باشد. رزولوشن FHD این ویدئو پروژکتور جدید شیائومی آن را قادر می سازد تا از تصاویر 4K پشتیبانی کند.

با توجه به اینکه وئدیو پروژکتورهای لیزری دارای دقت رنگ بالاتری نسبت به مدل های نوری ساده هستند، کمپانی Xiaomi گستره رنگ NTSC بین 80 تا 85 درصد را برای این ویدئو پروژکتور لیزری در نظر گرفته است تا کاربران طبیعی ترین رنگ های ممکن را تماشا کند.

قیمت ویدئو پروژکتور شیائومی ویمکس وان

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ویدئو پروژکتور شیائومی ویمکس وان 7000 دارا بودن Wi-Fi داخلی با 2 فرکانس 2.4 و 5.0 گیگاهرتز است که نظر بسیباری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد، البته بلوتوث نسخه 4.0، پشتیبانی از دالبی دیجیتال صوتی، سیستم صدای فراگیر، نویز صوتی حداکثر 32 دسی بل برای فن، توان 250 واتی، سازگاری کامل با ارتباط های Bluetooth ،DVB-T،DVD Player ،External Subtitle ،Speaker ،WiF از دیگر قابلیت های WEMAX ONE خواهد بود.قیمت ویدئو پروژکتور شیائومی ویمکس وان 7000 طبق اعلام کمپانی سازنده برابر با 2200 دلار می باشد که با تخفیف در نظر گرفته شده با قیمت 1750 دلار به فروش می رسد.

ا دیدگاه

  1. مهری

    نوامبر 14, 2018 در 12:29 ب.ظ

    ویدئو پروژکتور خوبی به نظر میرسه ولی با قیمت گرونی که داره خریدنش مقرون به صرفه نیست.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار