Connect with us

فروش ایرفون پایونیر اسپرت E8 با قیمت مناسب از ماه آینده

منتشر شده

در

فروش قیمت ایرفون پایونیر اسپرت E8 با مناسب از ماه آینده

کمپانی پایونیر به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده مطرح سیستم های صوتی، به تازگی جدیدترین ایرفون خود را برای ورزشکاران معرفی کرده است. ایرفون E8 sports دارای استاندارد ضدآب IPX5 می باشد که می تواند نظر بسیاری از خریداران را به خودش جلب کند.

ایرفون پایونیر اسپرت e8

ایرفون E8 sports از نظر ظاهری شباهت بسیاری به SoundSport Free شرکت Bose داشته با این تفاوت که ایرفون پایونیر با داشتن عمر باتری پایین ‌تر می تواند ساعات کمتری (حدودا 3 ساعت ) در اختیار کاربران قرار بگیرد. البته باکس ایرفون برای دو بار شارژ بسیار کارآمد خواهد بود به طوری که افراد می توانند تا 9 ساعت از Earphone E8 استفاده نمایند.

قیمت ایرفون پایونیر اسپرت e8

کمپانی پایونیر برای Earphone E8 باله ای را طراحی کرده است که به ایرفون کمک می کند به صورت کامل در گوش کاربر قرار بگیرد و مانع از افتادن ناگهانی آن خواهد شد بدین ترتیب ورزشکاران می تواند بدون نگرانی به فعالیت خود ادامه دهند.

ایرفون پایونیر اسپرتe8 مناسب ورزشکاران

یکی از ویژگی های بی نظیر ایرفون E8 sports پایونیر قابلیت کنترل صوتی است به طوری که می تواند به راحتی دستوراتی را اجرا نماید و کاربر نیز بدون استفاده از گوشی موبایل یا گجت، آهنگ یا سطح صدا را تنظیم خواهد کرد. همچنین این ایرفون می تواند با سیستم عامل اندروید یا اپلیکیشن اعلانات مخصوص پایونیر سازگار شود و ایمیل ها یا خبر های مورد نظر کاربر را برایش بخواند.

فروش ایرفون پایونیر اسپرت e8 مناسب ورزشکاران با قیمت مناسب

طبق اعلام کمپانی پایونیر بازدیدکنندگان ایرفون E8 sports در نمایشگاه CES می توانند این گجت را تست کنند و در صورت نیاز آن را پیش خرید نمایند؛ البته قرار است این ایرفون در اواسط بهمن ماه در سه رنگ زرد، طوسی و صورتی با قیمت حدود 150 دلار به بازار گجت عرضه شود.

ا دیدگاه

  1. حمید مسعودی

    ژانویه 8, 2019 در 10:34 ق.ظ

    ایرفون E8 sports پایونیر با طراحی جالبی که داره به ما ورزشکارها این فرصت رو میده که با خیال راحت ورزش کنیم لایک خبر خوبی بود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار