Connect with us

جدیدترین تلویزیون هایسنس 2019 با سیستم عامل اندروید تی وی

منتشر شده

در

جدیدترین تلویزیون هایسنس 2019 با سیستم عامل اندروید تی وی

اگرچه بازار صوت و تصویر ایران این روزها فروش خوبی را برای تلویزیون ها رقم نزده است، اما کمپانی های تولید کننده با معرفی بهترین و حرفه ای ترین تلویزیون ها همچنان در صدر خبرها هستند و با اضافه نمودن قابلیت های جدید به محصولاتشان توانستند در تمامی بازار های جهانی طرفداران بی شماری داشته باشند.

جدیدترین تلویزیون هایسنس 2019 معرفی شد

لیست قیمت تلویزیون

کمبود موجودی تلویزیون در بازار صوت و تصویر داخلی سبب افزایش چشمگیر قیمت آنها شده است به طوری که قیمت تلویزیون های میان رده 32 اینچی بالای 4 میلیون تومان می باشد. وجود تلویزیون های نه چندان حرفه ای هایسنس در بازار ایران نیز یکی از گزینه های انتخاب خریداران محسوب می شود.

ویژگی و قیمت تلویزیون های سری H9F و H8F هایسنس :

هم اکنون کمپانی چینی هایسنس دو سری از جدیدترین تلویزیون های 2019 خود را با به روزترین قابلیت ها معرفی کرده است که می توانند در بازار های جهانی فروش خوبی را از آن خود کنند. طبق اطلاعات منتشر شده این دو گروه از تلویزون ها که با نام H9F وH8F معرفی شده اند مجهز به سیستم عامل اندروید تی وی (Android TV) هستند و رزولوشن آنها نیز 4K/UHD اعلام شده است؛ همچنین دستیار صوتی Google Assistant و Amazon Alex نیز از دیگر قابلیت های جدید این تلویزیون ها بشمار می رود.

قابلیت تلویزیون های سری h8f و h9f هایسنس

تلویزیون های سری H8F هایسنس نسبت به سری H9F دارای قیمتی مقرون به صرفه و ارزان تر می باشند و قرار است در 3 ابعاد 50، 55 و 65 راهی بازار صوت و تصویر شوند، قیمت آنها نیز با توجه به اعلام کمپانی سازنده به ترتیب برابر با 400، 500 و 700 دلار خواهد بود.

لازم به ذکر است تلویزیون های هایسنس سری H9F با داشتن قابلیت های بیشتری در گروه تلویزیون های بالا رده قرار گرفته اند اما فقط در 2 سایز 55 و 65 اینچ تولید شده اند، قیمت این دو مدل نیز برابر با 700 و 1100 دلار خواهد بود.

قیمت تلویزیون هایسنس سری h9f

شرکت هایسنس استفاده از تکنولوژی HDR10 را برای هر دو تلویزیون تائید کرده و هر دو سری نیز از تکنیک Dolby Vision پشتیبانی می کنند همچنین به صدای DBX-TV بهره مند شده اند، در پنل تلویزیون ها 60 نقطه نوردهی متفاوت موجود می باشد ولی تلویزیون های سری H9F از ویژگی های پیشرفته تر استفاده می کنند؛ ویژگی بهتر یعنی استفاده از فناوری جذاب QD یا همان نقاط کوانتومی که در تلویزیون های QLED شرکت Samsung مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار