گجت

قیمت ساعت هوشمند ویتینگز Move در بازار گجت

ساعت هوشمند ویتینگز Move ECG هم اکنون برای خریداران بازار گجت اروپا آماده عرضه می باشد، اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد این اسمارت واچ که آن را نسبت به سایر محصولات Withings متمایز کرده است، قابلیت شخصی سازی آن خواهد بود، به طوری که به شما این امکان را می دهد طبق نظر و سلیقه خود آن را خریداری کنید.

ساعت هوشمند ویتینگز move ecg

در حال حاضر کمپانی ویتینگز برای خریداران ساعت هوشمند Move ECG حدودا 5800 ترکیب مختلف را قرار داده است، تا کاربران بتوانند به راحتی ساعت مدنظرشان را طراحی نمایند؛ علاوه بر این قابلیت ردیابی خواب، کنترل فعالیت ‌های بدنی و قابلیت پایش ضربان قلب از ویژگی های مشتری پسند این گجت پوشیدنی می باشد.

قیمت ساعت هوشمند ویتینگز move ecg

ساعت هوشمند ویتینگز Move طبق نظر شما ساخته می شود :

با توجه به خبرهای منتشر شده اگر شما یکی از خریداران ساعت هوشمند Move باشید می توانید بعضی از قسمت های آن را مانند فیس واچ، رنگ، بند و حتی ردیاب تناسب ‌اندام را طبق نظر خود شخصی سازی کنید بدین تریب ساعت هوشمند ویتینگز Move طبق دلخواه شما طراحی خواهد شد.

ساعت هوشمند ویتینگز move ecg رونمایی شد

باتری قدرتمند ساعت هوشمند ویتینگز Move ECG نیز تا 18 ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ همچنین قابلیت ضد آب بودن سبب می شود این اسمارت واچ تا عمق 50 متری آب نفوذ کند. طبق اعلام کمپانی سازنده ساعت هوشمند سفارشی Move هم اکنون دردسترس کاربران بازار گجت اروپا قرار گرفته است، و قیمت آن نیز برابر با 79/95 یورو خواهد بود.
البته نسخه غیر سفارشی ساعت هوشمند Move ECG هنوز در دسترس خریداران قرار نگرفته، ولی احتمال دارد با قیمت ارزان تری عرضه شود.

ساعت هوشمند ویتینگز move ecg با قابلیت پایش ضربان قلب

لازم به ذکر است کمپانی Nokia نیز اخیرا کسب ‌و‌ کار سلامت دیجیتال خود را به شرکت ویتینگر فروخت؛ اما در حال حاضر تولید و ساخت ساعت هوشمند ویتینگز Move ECG در فرانسه انجام شد. دستبند هوشمند Withings Pulse نیز چند ماه گذشته به بازار گجت معرفی و عرضه شد، قابلیت های خوب این دستبند سلامتی نیز نظر بسیاری از خریدارن را به خود جلب کرد، چرا که علاوه بر کنترل ضربان قلب می تواند به طور کلی 30 تا از فعالیت های روزانه کاربران را نیز کنترل کند و اطلاعات کاملی را روزانه در اختیار آنان قرار دهد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. خیلی خوبه که ظاهر ساعت هوشمند ویتینگز Move ECG طبق نظر و سلیقه کاربر طراحی میشه کاش همه اسمارت واچ ها این قابلیت رو داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا