Connect with us

قیمت فن سی پی یو آی دی کولینگ ARGB در بازار آی تی

منتشر شده

در

قیمت فن خنک کننده سی پی یو آی دی کولینگ argb در بازار

جدیدترین فن خنک کننده سی پی پو آی دی کولینگ به تازگی با نام SE 234 ARGB معرفی شد؛ این محصول با نور پردازی RGB زیبایی که دارد توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، و به عنوان رقیب برندهای ایسوس، دیپ کول به زودی راهی بازار قطعات کامپیوتر خواهد شد.

ال ای دی های فن سی پی یو آی دی کولینگ SE 234 توسط یک هدر به کانکتور 3 پین ARGB مادربرد متصل می‌ شوند و با ویژگی هایی که دارند می توانید آنها را نرم افزارهای Asus Aura و MSI Mystic Light و Gigabyte RGB Fusion و ASRock Polychrome Sync کنترل کنید. البته شایان ذکر است برای مادربردهایی که مجهز به هِدِر 3 پین نمی باشند، یک کنترلر کابل در نظر گرفته شده است که می تواند چند جلوه‌ نوری RGB را ارائه ‌دهد.

فن خنک کننده سی پی یو آی دی کولینگ argb

لیست قیمت سی پی یو

ابعاد فن ARGB موجود در فن خنک کننده SE 234 ARGB برابر با 120 * 120 * 25 میلیمتر است و طراحی آن به صورت یاتاقان دو توپ بوده که مقاومت بیشتر و طول عمر بالاتری خواهد داشت؛ برای کاهش نویز این فن خنک کننده، کمپانی سازنده هشت پد لرزشگیر را برای هر گوشه آن در نظر گرفته است.

فن خنک کننده سی پی یو آی دی کولینگ argb معرفی شد

این فن آی دی کولینگ می ‌تواند سرعت متغیری بین 900 دور در دقیقه تا 2000 دور در دقیقه را با فراهم کردن حداکثر میزان هوای 56.5CFM ارائه دهد؛ در سریع‌ ترین حالت این مدل 31.5 دسی بل نویز و در کندترین حالت نیز 16.2 دسی بل نویز را ایجاد می‌ کند. برای به حداکثر رساندن جریان هوا، هیت سینک این فن خنک کننده از طراحی پره‌ های X شکل بهره مند شده است، طراحی X نیز سبب می شود هوا به شکل سریع ‌تری از پره‌ های هیت سینک عبور کند.

ویژگی فن سی پی یو آی دی کولینگ argb

فن سی پی یو آی دی کولینگ SE 234 از کیت نصبی بهره می ‌برد که پشتیبانی از سوکت‌ های LGA 2066 / 2011 / 1151 / 1150 / 1155 / 1156 را به همراه AM4 ارائه می ‌دهد. هیت سینک این فن سی پی یو به صورتی طراحی شده است که می تواند حتی روی مادربرد های mini ITX نیز سازگاری خوبی با حافظه های رم داشته باشد.

فن خنک کننده آی دی کولینگ SE 234 ARGB از ارتفاعی تا 154 میلیمتر بهره مند است که آن را برای اکثر کیس ‌های mATX و ATX مناسب می ‌سازد. همچنین قابلیت نصب فن اضافی برای بهبود جریان هوا باعث می‌ شود کاربران قابلیت به روز رسانی این مدل را نیز داشته باشند. طبق اعلام کمپانی سازنده فن SE 234 ARGB با قیمت 40 دلار اوایل ژانویه 2020 راهی بازار قطعات کامپیوتر خواهد شد.

ا دیدگاه

  1. آرین

    ژانویه 5, 2020 در 3:28 ب.ظ

    نورپردازی RGB واقعا باعث زیبایی قطعات سخت افزاری کامپیوتر میشه همچنین هیجان گیمرها رو در حین بازی دو برابر میکنه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار