Connect with us

نسخه جدید ویدئو پروژکتور لیزری ال جی CineBeam معرفی شد

منتشر شده

در

نسخه جدید ویدئو پروژکتور لیزری ال جی CineBeam معرفی شد

نسخه جدید ویدئو پروژکتور لیزری سری Cinebeam ال جی ماه آینده در نمایشگاه CES 2019 رونمایی خواهد شد، پروژکتور HU85L قادر است در فاصله 5 سانتی متری از دیوار باکیفیت ترین تصاویر 90 اینچی را بر روی هر سطح مسطحی نمایش دهد.

کمپانی ال جی در تولید ویدئو پروژکتور های حرفه ای مهارت چشمگیری دارد و با عرضه بی نظیر ترین محصولات، ثابت کرده است که می تواند بزرگ ترین تصویر با کیفیت را به راحتی با پروژکتور های خود ایجاد کند. نسخه اول پروژکتور Cinebeam که با نام HU80KA چند ماه گذشته رونمایی شد با داشتن دو اسپیکر7 واتی، خروجی صدای اپتیکال، درگاه HDMI، بلوتوث، وضوح تصویر 4K و پشتیبانی از استاندارد HDR10 توانست در بازار ماشین اداری فروش خوبی را تجربه کند.

قیمت نسخه جدید ویدئو پروژکتور لیزری سری cinebeam

لیست قیمت ویدئو پروژکتور

شرکت برای اینکه ویدئو پروژ کتورال جی HU85L بتواند در فاصله کم بهترین تصاویر ممکن را نمایش دهد از فناوری Ultra Short Throw استفاده کرده است به طوری که دیگر برای داشتن یک تصویر با کیفیت نیازی به زاویه‌ بندی‌ و تنظیم کردن دستگاه نخواهید داشت همچنین قابلیت ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و ریموت کنترل با امکان تشخیص ژست ‌های حرکتی از دیگر ویژگی های این ویدئو پروژکتور حرفه ای ال جی می باشد.

لازم به ذکر است ویدئو پروژکتور HU85L قادر به پخش تصاویر با روشنایی 2500 اَنسی لومن روی سطوح از فاصله ‌5 سانتی‌ متری می باشد و قطر تصویر در این حالت به 90 اینچ می ‌رسد اما با افزایش فاصله به 18 سانتی‌ متر، اندازه‌ تصاویر 4K به 120 اینچ خواهد رسید.

نسخه جدید ویدئو پروژکتور لیزری ال جی

همچنین ویژگی تنظیم زاویه نمایش 12 نقطه‌ای باعث نمایش تصویری دقیق ‌تر، بدون کجی و ناهنجاری می ‌شود. همه‌ این ویژگی ‌ها در قالبی با طراحی بهتر و اندازه ای کوچک تر نسبت به مدل ایستاده نسخه اول می باشد، البته ورودی ‌های یو اس ‌بی، پشتیبتانی از اترنت و HDMI می تواند به محبوب شدن این محصول در بازار ماشین اداری کمک نماید.

یکی از ویژگی های ویدئو پروژکتور لیزری ال جی HU85L مجهز بودن به فناوری هوش مصنوعی Solution ThinQ است که آن را به یک پروژکتور هوشمند تبدیل کرده است به طوری که می ‌تواند فرمان ‌های صوتی را درک و اجرا نماید و تجربه لذت بخش کنترل از راه دور بدون دست زدن به کنترلر‌ را برای کاربران فراهم خواهد آورد.

cinebeam ویدئو پروژکتور لیزری ال جی در بازار آی تی

هوش مصنوعی Solution ThinQ موجود در سری جدید ویدئو پروژکتور لیزری ال جی Cinebeam به کاربران این امکان را می دهد که توسط صدای خودشان کارهای مختلف دستگاه را مانند اجرا کردن برنامه و… را کنترل نمایند. مثلا اگر به آن بگویند ویدئوهای آشپزی را ازطریق یوتیوب پخش کن ویدئو پروژکتور HU85L آن را پخش خواهد کرد.

قیمت و زمان عرضه ویدئو پروژکتور لیزری HU85L هنوز توسط کمپانی ال جی اعلام نشده است اما قرار است این پروژکتور جدید ال جی در نمایشگاه CES 2019 که از 8 ژانویه 2019 شروع به فعالیت می کند رونمایی شود. البته قیمت نسخه اول ویدئو پروژکتور Cinebeam هم اکنون در بازار ماشین اداری برابر با 2999/99 دلار می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار