قطعات کامپیوتر

کیس دیپ کول مترکس 55 با قابلیت نصب رادیاتور مایع

حرفه ای ترین کیس دیپ کول با نام مترکس 55 معرفی شد. این کیس از نظر ظاهری شبیه نسخه اولیه خود بوده و همانند آن به نوار ال ای دی RGB مجهز شده است اما رنگ نقره ای آن سبب شده که زیبایی ظاهری آن دو چندان شود.

قیمت کیس دیپ کول مترکس 55

لیست قیمت کیس کامپیوتر

کمپانی دیپ کول کیس MATREXX 55 را برای آن دسته از کاربرانی که طرفدار کیس های زیبا و حرفه ای هستند طراحی کرده است، چرا که ظاهر زیبا و رنگبندی جذاب آن جلوه زیبایی را به محیط اطراف می بخشد. استقبال بی نظیر کاربران نیز سبب شده شرکت DeepCool این کیس نقره ای رنگ را در تعداد بالا تولید و عرضه نماید.

طبق عکس های منتشر شده طراحی کیس دیپ کول مترکس 55 همانند نسخه قبلی بوده و جنس آن نیز از ABS+SPCC تعریف شده است؛ همچنین نوار LED RGB موجود در قسمت جلویی این کیس کامپیوتر سبب می شود نظر خریداران به راحتی به آن جلب شود بدین ترتیب فروش خوبی را در بازار قطعات کامپیوتر خواهد داشت. لازم به ذکر است تمام نوارهای LED موجود در داخل کیس دیپ کول MATREXX 55 به هدرهای 3 پایه متصل هستند که به مادربردهایی با فناوری LED RGB Sync متصل خواهند شد.

کیس دیپ کول مترکس 55 معرفی شد

ضخامت 0.6 میلی متر کیس نقره ای MATREXX 55 دیپ کول سبب شده این محصول فاقد جایگاه درایو 5.25 یا همان ODD شود، البته امکان نصب 4 درایو ذخیره ساز که شامل 2 درایو 2.5 اینچی و 2 درایو 3.5 اینچی می شود، در آن موجود می باشد؛ که به صورت ترکیبی می توانید آن را به 4 درایو 2.5 اینچی مبدل کنید.

کیس دیپ کول مترکس 55 رونمایی شد

ابعاد این کیس دیپ کول به صورت Middle Tower است که می تواند مادربرد های با اندازه E-ATX/ATX/Micro ATX/Mini-ITX، کارت گرافیک هایی به طول 37 سانتی متر و خنک کننده های بادی سی پی یو با ارتفاع 168 میلی متر را در خود جای دهد، همچنین کمپانی دیپ کول امکان نصب رادیاتورهای مایع، در مدل های متفاوت را برای ان فراهم کرده است به طوری که به راحتی می توانید رادیاتور های 360 میلی متری را جلوی کیس قرار دهید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. محصولات دیپ کول واقعا قدرتمندن من نسخه اول این کیس دارم، نوار ال ای دی قسمت جلویی کیس مترکس 55 واقعا بی نظیره و زمانی که روشن میشه جلوه خاصی رو میز کارم میده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا