Connect with us

لنز دوربین عکاسی نیکون نیکور Z 2019 مخصوص دوربین بدون آینه

منتشر شده

در

لنز دوربین عکاسی نیکون نیکور z 2019 مخصوص دوربین بدون آینه

لنز های دوربین عکاسی نیکون در بین عکاسان حرفه ای از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، از این رو کمپانی Nikon هر سال تعدادی از جدیدترین لنزهای خود را به طرفدارانش معرفی می کند. لنز NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S
نیز یکی از تازه ترین محصولات این شرکت است که به زودی در بازار دوربین عکاسی به فروش خواهد رسید.

لنز دوربین عکاسی نیکون مناسب دوربین بدون آینه

طبق ویژگی های اعلام شده در مراسم رونمایی، لنز دوربین عکاسی نیکون NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S مناسب دوربین های بدون آینه و فول ‌فریم Z6 و Nikon Z7 می باشد، چرا که با قابلیت هایی که دارد می تواند در تصویر برداری برای عکاسان بسیار حرفه ای عمل نماید.

قیمت لنز دوربین عکاسی نیکون نیکور z

لنز دوربین عکاسی NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S در مقایسه با لنز 70-24 میلی‌ متری AF-S نیکون 25% کوچک تر و 18% سبک تر می باشد، این کاهش وزن به دلیل طراحی جدید عدسی ‌ها و به کارگیری 17 المان در 15 گروه به ارمغان آمده است؛ البته کمپانی نیکون حلقه‌ کنترلی را برای این لنز تعریف کرده است تا در کنار زوم و فوکوس، کاربران قادر به کنترل سوژه‌ دلخواه دیگری باشند.

قابلیت لنز دوربین عکاسی نیکون نیکور z

در کنار پوشش نانو کریستال، لنز دوربین عکاسی نیکون نیکور Z 2019 به پوشش جدید آرنئو (Arneo) بهره مند شده است که می تواند عملکرد بهتری در حذف پرتو های نوری و Ghost داشته باشد. پوشش فلوئورین المان ‌های جلویی و انتهایی لنز‌ها به پاک کردن رطوبت و چربی از سطح آن‌ ها نیز کمک زیادی خواهد کرد.

لنز دوربین عکاسی نیکون مناسب عکاسان حرفه ای

یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد لنز دوربین عکاسی نیکون NIKKOR Z 24-70mm f/2.8 S می توان به دکمه‌‌ L-Fn با قابلیت سفارشی‌ سازی عملکرد در کنار نمایشگر OLED اشاره کرد که قادر است اطلاعات مختلفی از جمله فاصله‌ کانونی، گشودگی دیافراگم و فاصله‌ فوکوس را نمایش دهد. قیمت لنز دوربین عکاسی نیکون نیکور Z 24-70mm f/2.8 S در بازار دوربین برابر با 2299 دلار خواهد بود و کمپانی Nikon تصمیم دارد آن را تا چند ماه آینده به عکاسان عرضه نماید.

ا دیدگاه

  1. یحیوی

    فوریه 23, 2019 در 3:32 ب.ظ

    قیمت لنز دوربین عکاسی نیکون نیکور Z 24-70mm f/2.8 تو بازار ایران چقدره و کی عرضه میشه .

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار